Ik ben op zoek naar mijn vorige pony zit is verkocht omdat ze te klein voor mij werd.
Informatie over haar:
Naam: Rian(n)e Over de dubbele n ben ik niet zeker
Roep naam: Noortje
Geslacht: Merrie
Leeftijd: Volgens mij moet ze nu rond de 12 jaar zijn dit weet ik niet zeker
Lengte: 1.20
Kleur: Zwart helemaal
Aftekeningen: Ze had geen aftekinging
Manen staart: Ze had op zich wel wat manen en volle staart ik vond het altijd een mini friesje zo stond ze er ook wel eens bij
Verder: Het is een leuk eigenweis paardje ze kwam uit noordholland weg als ik nog goed weet daar stond ze wel tijdelijk voor vakantie en daar stond ze met allemaal shetlanders. Het is een recreatie pony nog nooit wedstrijden gereden of bij mij dan. Een sprongetje kon ze wel maken en een buitenrit zat er zeker wel in. Was niet een beginners pony.
Ik moet ergens nog een briefje hebben met wat gevens van de vorige mensen die hebben 1 keer terug gemailt en verder nooit meer het kan zijn dat ik deze uit verdriet en hoop opgevening heb weg gegooid maar mischien licht hij nog in mijn ladden kastje dan kan ik dus meer info geven over waar ze heen is gegaan.
Ze is opgehaald door een jongetje die ergens in friesland woont als ik het nog goed weet. Het moet een stal zijn waar ze wel meer paardjes hebben voor meer info kunnen jullie altijd vragen.
Ik wil gewoon zo graag weten hoe het met mijn poppie gaat.
Ik wil de hoop niet opgeven maar het word steeds minder het gaat verloren maar ik blijf vechten al zijn het 2 woorden gaat goed. al is het 1 foto het geeft gewoon weer een goed gevoel dat ik verder kan.
De afbeeldingen zijn te groot om hier zo neer te plaatsen klik heel even om te kijken soms zecht een blik meer dan een woord. Anders rechter muis knop openen in nieuw tablad en je houd bokt er gewoon bij.
http://tinypic.com/r/33jo600/6
http://tinypic.com/r/2crqzgj/6
Hopelijk hoor ik iets super bedankt ??
Soms doet de afbeelding het even niet dan even verversen en dan komt hij sorry voor het ongemakje
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 07-01-13 23:22, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd, je mag maar éénmaal per maand je topic omhoog schoppen.