Ik plaats deze oproep, omdat ik op zoek ben naar de oude eigenaren van mijn palomino bonte ruin.
In het paspoort staat dat hij op 1 januari 3 jaar oud wordt. Zijn naam in het paspoort is Wouter.
Zijn schofthoogte is ongeveer 1.40 m.
Voor de rest heb ik weinig informatie (afstamming onbekend) en ik heb het idee dat de gegevens in het paspoort ook niet kloppen.
De veearts zei namelijk dat hij al 3,5 jaar is.
Ik heb de pony gekocht in Maarssen (Utrecht). Die handelaar vertelde dat hij de pony heeft verkregen door hem in te ruilen tegen een andere pony.
De pony heb ik nu iets meer dan een week in bezit en de handelaar vertelde dat de pony pas 2 weken bij hem stond. Dat betekend dat de pony ongeveer 3 weken geleden is weggegaan bij de vorige eigenaren.
Ik kon via marktplaats nog een oude advertentie terug vinden waar mijn pony werd aangeboden wegens te klein blijven voor dochters. Helaas bestond de advertentie niet meer en kon ik dus geen contact krijgen met de oude eigenaren.
Ik wil graag in contact komen met de vorige eigenaren om te vragen wat zij allemaal met de pony gedaan hebben en wat voor verleden hij heeft.
Ik hoop op een reactie, alvast bedankt!
Groetjes Desiree
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 30-12-12 23:45, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd