<- dit is de laatste foto van Zorro, najaar 2011.Zorro is een hele lieve bruine ruin, met zwarte manen.
Hij heeft een witte vlek op zijn buik en 4 witte sokjes en een witte bles. Hij is ca. 1.63 m. hoog. KWPN papier van Cinovo x Batello. Hij is geboren 17-06-2004.
Zorro heeft bij mij op stal in Nederland gestaan en is voorjaar 2011 verkocht aan een particulier die hem eerst zou houden en zou doorrijden en dan verkopen. Helaas door omstandigheden* heeft die hem moeten verkopen aan een handelsstal. Deze handelsstal heeft hem augustus 2011 verkocht aan een particulier te Merelbeke te België. Helaas is Zorro door omstandigheden* weer verkocht... nu aan een particulier ergens in Moortsele te België. Helaas heb ik niet meer gegevens gekregen van de laatste eigenaar.. vandaar opnieuw mijn zoektocht. (*omstandigheden hadden niets met Zorro zelf te maken)
Wie kan mij verder helpen en heeft Zorro gezien/weet waar hij is, ergens in de buurt van Moortsele te België of misschien is hij alweer ergens anders..? Zijn oud-eigenaar is op zoek naar hem, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Alvast heel erg bedankt voor het berichten!
ps Zorro zelf stond in Nazareth bij laatste eigenaar die bekend is (eigenaar is woonachtig te Merelbeke). Helaas krijg ik niet meer informatie waar en aan wie hij verkocht is... ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, of te wel dat hij toch in Moortsele is, maar kans is ook groot dat hij ergens anders is...