ik plaats even een bericht omdat ik op zoek ben naar de fokster van mijn Arabische merrie. Ik heb heel lang contact met haar gehad, en heb ook contact met de eigenaresse van het broertje van mijn paard. Wij hadden beide mailcontact met Hannet, alleen haar email was op een gegeven moment volgens mij door spam uit gebruik.
Nu weet ik niet hoe ik haar terug kan vinden, ik zoek eigenlijk een mailadres of een telefoonnummer. Hannet heet gefokt met zwarte en schimmel Arabieren (onder andere Egypisch) in Gasselte. In de papieren van mijn merrie staat de naam Y. Elsaid vermeldt, volgens mij is dat haar man (of ex, geen idee) Yasien El Said, die naam kwam ik wel tegen op google in een oude nieuwsbrief van het AVS, volgens mij heeft hij een restaurant in Exloo.
Toen ik mijn merrie kocht meldde de eigenaresse mij dat de fokster contact wilde houden, daar heb ik mee ingestemd en dat kwam dus vanuit Hannet zelf. Nu zou ik graag het contact weer herstellen.
Alvast bedankt!
ThePast03
Geplaatst: 13-12-12 20:52
Het is niet de bedoeling om adresgegevens/telefoonnummers te zoeken op Bokt, hier dus een slotje.