[PG] Koentje - wit/zwart bonte ruin 1 maanoog!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

snoopieee

[PG] Koentje - wit/zwart bonte ruin 1 maanoog!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-12 00:23

beste bokkers
toch blijf ik het proberen!!
ik had koentje bijna maar toch is hij net voor men neus weer door verkocht.
ik merk ook aan de verhalen van de aanbieders dat het steeds slechter en slechter met hem gaat ivm het aangespannen rijden.
hier een beschrijving

naam; koen
geslacht; ruin
wit/zwart bont
heel opvallend koen had 1 maan oog.
leeftijd ik denk nu 8 jaar? kan wat jonger of ouder zijn
ongeveer 95/1m groot
hele lieve ruin alleen het schijnt nu dat hij met inspannen niks als stijgert
ik probeer die foto te zoeken die ik toen van hem nog had en zet hem er als nog nog op

wie oh wie weet waar hij is ik wil hem heel graag terug!!
ik heb hem toen verkocht in een opwelling en heb er nog steeds spijt van ook na bijna 2 jaar

Afbeelding

ik heb helaas alleen deze foto. hij lijkt meer zwart dan wit maar het is net andersom. hij heeft heel veel wit op het lijf!!! ook zijn staart

fotos van koen.
ik krijg ze er helaas niet anders op lukt met niet met kleiner maken

http://i1043.photobucket.com/albums/b43 ... ncopie.jpg

http://i1043.photobucket.com/albums/b43 ... je0011.jpg

http://i1043.photobucket.com/albums/b43 ... tje005.jpg

http://i1043.photobucket.com/albums/b43 ... je0061.jpg
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 13-12-12 20:57, in het totaal 4 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd en berichten samengevoegd, je mag maar één keer in de maand je topic omhoog schoppen.

leanneXXnona

Re: wie weet waar koentje is? wit/zwart bonte ruin 1 maanoog!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 00:28

weet ook de oude eigenaar niet waar die heen is gegaan? heb ook gereageerd in het vorige topic

snoopieee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-12 00:47

leanneXXnona schreef:
weet ook de oude eigenaar niet waar die heen is gegaan? heb ook gereageerd in het vorige topic

koentje stond hier op bokt. is toen verkocht. maar ik weet niet meer wie hem te koop had gezet hier op bokt
ik was te laat dus is hij weer verkocht. ik geloof naar een handelaar.
maar ik kan me niet meer herinneren hoe die persoon heet die hem op bokt had geadverteerd dus ik dacht misschien ziet ze mijn oproep nog en stuurt ze me een pb hoe die handelaar heet.
ik was gewoon te laat met kopen helaas
koen stond hier op het bokt en is toen verkocht richting rotterdam.
(ik heb met diegene hier op bokt contact er over gehad)
rond juli/augustus stond hij op het internet te koop en daar heb ik op gereageerd
dit was een meisje uit groningen of in de buurt van groningen en die verkocht hem omdat hij voor de kar nogal stijgerde en dat vond ze eng. ik kon hem toen voor 100 euro terug kopen maar ik moest dat de volgende dag doen maar ik had geen vervoer en omdat groningen niet bij mij voor de deur ligt kon ik hem niet halen
ze vertelde heel eerlijk dat hij dus dan de volgende dag naar een handelaar ging die hem op kwam halen want ze wilde zich niet hechten aan koen omdat hij toch wel heel lief was
en nu loop ik zeg maar dood spoor
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 13-12-12 20:56, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd, je mag maar éénmaal per maand je topic omhoog schoppen.

Mioux

Re: wie weet waar koentje is? wit/zwart bonte ruin 1 maanoog!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 16:47

Heeft die meid niet t telefoonnummero f adres van die handelaar ?

snoopieee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-12 23:14

Mioux schreef:
Heeft die meid niet t telefoonnummero f adres van die handelaar ?

nee heb niks van haar gehad.

Mioux

Re: [PG] Koentje - wit/zwart bonte ruin 1 maanoog!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 09:00

Heb je het al eens gevraagd dan?

snoopieee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-12 18:05

Mioux schreef:
Heb je het al eens gevraagd dan?

ben haar email adres kwijt :o

Rodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 15:53

Grappig dat je er een ander verhaal van maakt. Ik heb inderdaad contact met je gehad in oktober over Koentje. Koentje stond bij ons op dezelfde stal vlakbij Gouda (is dus niet van mij geweest). Je wilde/kon Koentje toen niet overnemen omdat je geen plek had en niet omdat je hem niet zo snel kon halen (heb onze pbtjes nog en net even gelezen).

De eigenaar heeft je de kans gegeven hem voor een klein bedrag over te nemen (ze had er zelf 375 voor betaald en jij kon hem overkopen voor 100 euro), maar dit ging voor jou niet lukken allemaal. Ook heb ik nog aan je gevraagd of je de gegevens wilde hebben van de handelaar/nieuwe eigenaar en dat wilde je toen niet, omdat je dit te pijnlijk vond allemaal en je wilde dit afsluiten.

Koentje is verkocht aan iemand die via marktplaats een reactie heeft gegeven, ik weet nu paar maanden later helaas niet meer wie dit was. Hij is opgehaald en het was inderdaad een handelaar, maar hij wist niet of hij Koentje ging verkopen of toch zelf ging houden voor zijn vrouw. Zet eens een oproepje op marktplaats, misschien dat die handelaar dit leest en een reactie geeft.

Succes met je zoektocht!

snoopieee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-13 23:21

[quote="Rodi"]

ik maak er helemaal geen ander verhaal van!!!!
ik kon koen idd niet plaatsten toen, en om ff 123 die kant op te rijden ging mij ook niet lukken nee ,omdat ik geen trailer heb.
ik moest dit in 1 dag regelen omdat hij de volgende dag al naar de handelaar zou gaan en ja ik kan in 1 dag niet zomaar en een andere plaats zoeken en een trailer regelen, zo is het gegaan!! dus een ander verhaal maak ik er niet van!!
kon hem slechts op de fiets halen.
ik heb toen idd gezegt laat maar want dit kreeg ik nooit geregeld. anders had ik hem echt wel gehaald als ik langer de tijd had.

ik heb idd een oproep op marktplaats gedaan en die handelaar heeft mij netjes gebeld en gezegt dat hij verkocht was naar een man bij hem in de buurt maar die man had hem weer door verkocht naar iemand in frankrijk
dus koentje staat nu in frankrijk