[EG] pony genaamd Kees

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

annie1974

[EG] pony genaamd Kees

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-12 00:17

Hoi
Ik heb een vos pony gekocht van 145 schofthoogte genaamd Kees ook wel spirit genoemd!het is een ruin en is 10 jaar. Ik weet eigenlijk weinig van Kees en zou graag willen weten of iemand Kees kent! Ik heb hem gekocht van een handelstal in montfoort! Hij heeft daarvoor schijnt bij een meisje gestaan die ook bitloos heeft gereden met hem! Hij heeft een groot liteken rechts achter wat bij zijn onder been tot dwars door zijn hoef is gegaan! Er is weinig gedaan met Kees en weet dat hij twee en half jaar geleden ook van die zelfde handelstal is geweest! Hij staat ingeschreven in het nsps stamboek maar is geen shetlander! Hij heeft bij een fokker in Erp gestaan in 2010 toen is ook dat paspoort aangevraagd! Graag zou ik meer over zijn verleden willen weten! Hoop dat iemand hier kan helpen!
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 10-03-13 22:04, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd

Lisa_Ziva

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 11:10

Hij staat ingeschreven in het nsps stamboek maar is geen shetlander! ??? ik snap niet wat je daarmee bedoelt... (ken je pony helaas nergens van)

annie1974

Re: [PG] pony genaamd Kees

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-12 11:50

De hengstenfokkerij waar hij gestaan heeft heb dat paspoort aangevraagd! Hij staat bij het nsps geregistreerd

xRiiannex

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-12 13:04

is het deze kees ?

Afbeelding

annie1974

Re: [PG] pony genaamd Kees

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-12 13:43

Ja het is deze Kees! Heb je nog meer foto's?

xRiiannex

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-12 19:44

jaa, maar is die verkocht ?

ik heb geen goede foto's meer van hem, alles lijkt beetje op elkaar
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 23-12-12 20:11, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd, editknop gebruiken aub.

iloveprinces

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 17:57

Kees heet ook wel Spirit, hij heeft bij mij op de manege gestaan. Eerst reed hij in de lessen, maar hij ging steeds bokken met aangalopperen waardoor hij een tijdje door 1 ruiter werd gereden die heel consequent was, en hem 'aan de teugel' heeft leren lopen.Ik had er daarna een keer op gereden en hij reed heel lekker, maar die middag is hij nog verkocht. ik heb ook wat fotos van hem, als je die wilt moet je ff een pb sturen dan geef ik mijn email, kan ik de fotos mailen;) het was een heel fijn en leuk paard om te rijden! hij is ongeveer een half jaar-jaar geleden bij de manege weggegaan en is toen meteen verkocht aan de handelstal, dus het is onmogelijk dat er eerst een meisje bitloos op had gereden

jocas14

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 22:32

Deze Kees hoort nu bij mij sinds aug.13.

Alle info over hem is welkom. Ben al blij met de info die hier op bokt staat.

Hebben jullie foto's en info dan hoor ik het graag.

Ik ben superblij met hem.