[EG]Wij zijn op zoek naar de vorige eigenaar van onze quater Patty's Jack Bar, dhr of mw J tigelaar uit Witharen. Kan iemand ons op weg helpen?
Peterina
Geplaatst: 07-12-12 14:11
Normaal op de AQHA papieren staat het adres ook vermeldt ... of je zou is navraag kunnen doen bij het AQHA. Misschien is de ex-eigenaar ook bekend bij het Nederlands QHA bekend?
Nee helaas is er bij NQHA niks bekend. In het paspoort staat wel een J.Tigelaar uit witharen maar die woont daar niet meer. We hebben niet een transferformulier bij de koop gekregen. Wij wisten dat niet en daar kwamen we nu pas achter, nu we Jack willen registreren.
Volgens mij moet je ook bij het AQHA zijn en niet het NQHA. Tenminste, ik weet dat bij transfer en registratie de papieren naar Amerika opgestuurd moeten worden, en niet naar NQHA.
zonder transferformulier met handtekening van de vorige eigenaar kan je hem niet op naam laten zetten...... Dan zal je contact moeten zoeken met de AQHA en dan overleggen met degene waar je hem gekocht hebt. want zij hebben jou het papier gegeven als het goed is van de AQHA heb je dit niet en is hij helemaal niet geregistreerd dan voorzie ik een hoop problemen voor jullie :-(