Beste bokkers, Mijn liefste verzorgpony Gave is op 20'8'12 naar de hemel gegaan. Nu ben ik aan het onderzoeken bij wie ze vroeger allemaal gewoond heeft, wat ze misschien wel bij u allemaal deed.
Het gaat hier om Merens Gave Tempetex Izarra Geboren 3-5-94 was ongeveer 1.44?? Had zomerexceem sinds haar 3e ben ik onder andere achter gekomen.
Dus iemand die een oude eigenaar van Gave is geweest, of foto's van haar heeft graag in dit topic plaatsen of in een PB.
Met vriendelijke groet, Nadine Kooloos
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 29-11-12 20:37, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Tag toegevoegd
Hallo siepenteun ik ken gave en heb eventueel nog foto,s voor je met mij erop ik wil je naar je sturen maar ga je ze niet op Twitter hyves enz zetten ???
(tip: je kan ook je gezicht wegwerken of wazigen en dan sturen indien je bang bent die fotos op internet te vinden)
nardxash
Geplaatst: 01-12-12 17:08
Mioux schreef:
(tip: je kan ook je gezicht wegwerken of wazigen en dan sturen indien je bang bent die fotos op internet te vinden)
Goede tip
ThePast03
Geplaatst: 01-12-12 20:52
Moderatoropmerking:
Op Opsporing Verzocht is het alleen toegestaan om te reageren als je serieuze tips en/of vragen hebt met betrekking van het gezochte paard/eigenaar. Graag vanaf hier daar rekening mee houden.
Even nog een tip, je kan beter je fotos uploaden via tinypic.com en dan de link die tussen de img's staan hier plaatsen, via hyves kan niet iedereen je fotos zien