[PG] wie is de nieuwe eigenaar van yellowboy?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jellybeans

[PG] wie is de nieuwe eigenaar van yellowboy?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-12 22:01

hoi,
Een vriendin van mij heeft haar pony op een handelstal staan. Ik ga ong. 1 X in de maand mee en dan gaan we leuke dingen doen met haar pony. Altijd heel gezellig! Ong. een half jaar terug kwam er een super mooi schuw ruintje te staan, de eigenaren van die stal hadden hem gekocht om zadelmak te maken en misschien werd het de pony van hun dochter. (die toen nog maar een jaar of 4 was) Toen hij daar stond was ik helemaal blij! Als ik kwam hadden mijn vriendin en ik allebei een pony om mee te klooien :P. We noemde hem Saky, later kwam de eigenaar erachter dat zijn echte naam Yelowboy is. In het begin poetse we Yellow veel en liepen veel met hem aan de hand. Na een paar maanden werd hij beleerd door de eigenaar van de stal. Na een tijdje mocht ik op hem rijden, dat ging best wel goed hij liep gelijk mooi aan de teugel en kon super mooi lopen! Elke keer als ik er kwam mocht ik op hem rijden eerst alleen onder begeleiding maar later ook alleen mijn vriendin en ik konden eindelijk tegelijk rijden. (eerder gingen we omstebeurt op haar pony rijden) Het ging allemaal heel goed maar hij vond springen eng, dat deed hij echt niet maar het was ook meer een type dressuurpony.
Het was een handelstal en de eigenaars besloten yellowboy toch te verkopen omdat hij een grote c pony was en het dan nog lang duurde voordat hun dochter op hem kon rijden. Mijn vriendin en ik mochten hem rijden en ze maakte foto's voor de verkoop. Yellow werd op marktplaats gezet en na ong. 5 weken verkocht. Ik vind dit best wel jammer omdat Yellow best belangrijk voor me is geworden...
Ik zou het leuk vinden als de nieuwe eigenaar van yellow ook op bokt zou zitten! Dan kan ik gezellig over hem kletsen en hem misschien ook nog eens opzoeken!

Het is niet zo dat ik Yellowboy echt zoek van de eigenaars van die pensionstal zouden me het adres enz. zo kunnen geven. Ik zoek naar de eigenaar hier op bokt om gewoon gezellig over yellow te kunnen kletsen!
Hier nog wat info over yellowboy:
Naam: Yellowboy
Roepnaam die wij hem gaven: Saky
Leeftijd: 3 á 4 jaar
Kleur: Palomino die nu nog cremello kleur is en op latere leeftijd waarschijnlijk donkerder wordt
Ik kan mensen die hier meer van denken te weten meer info geven zoals de naam van de handelstal&eigenaren en eventueel foto’s. Die zet ik liever niet zo op internet!
Ik hoop echt dat de eigenaar of iemand die de eigenaar van Yellowboy kent op bokt zit!
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 25-11-12 00:59, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd

bruceandnoon

Re: [PG] wie is de nieuwe eigenaar van yellowboy?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 09:35

[PG] Gezocht 8 jarige Palomino Twisk (+/-1.47)
Misschien had je het zelf al gelezen maar in dit topic wordt gesproken over iemand die een C palomino pony genaamd Yellowboy op zijn manege heeft staan. Wie weet ;-) succes met je zoektocht

Jellybeans

Re: [PG] wie is de nieuwe eigenaar van yellowboy?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-12 18:00

bedankt!
Heb de ''eigenaar'' van die reactie een PB tje gestuurd
P.S. Ze speekt over een YellowMAN maar het kan natuurlijk :)

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 15:46

De pony is gevonden dus hier een slotje.