[EG] [***] V (Krack C)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Qleke

[EG] Zealous V (Krack C)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-12 20:45

Hey :)

Ik ben op zoek naar de vorige eigenaars van [***].
Hij is een 8-jarige ruin van Krack C.
KWPN
Superlief beestje!
Geen blesje of kolletje, wel een wit voetje linksvoor en een prachtig krullende staart (zalig..)

Ik had graag contact gehad met zijn vorige eigenaar om te laten weten hoe het er nu mee gaat.
We hebben hem gekocht bij stal Jansen - Van den Hout.

Iemand die dit beestje kent, mag ook altijd iets laten weten.

Zal binnekort voor een foto zorgen, dat is altijd wat makkelijker..

xxx [***]
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 12-11-12 23:35, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd

EllyC

Re: Zealous V (Krack C)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 20:49

wellicht ook handig om even naar de plaats te kijken waar de entingen gegeven zijn de afgelopen jaren.
En ik neem aan dat je bekend ben met de reputatie van deze handelaar.

Qleke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-12 20:54

Hey jury,

Ja ik ben ermee bekend. Wij hebben daar 3 jaar geleden ook een paardje gekocht, en dat was een super beestje :) heb ze weg gedaan omdat het niet klikte.. Ze was eigenlijk voor mijn mama, maar was een doodeerlijk paard.

Ik weet dat er enge verhalen over verteld worden enzo, maar uit eigen ervaring weet ik dat er ook heel zeker super beestjes staan + medische keuring was erbij + hebben hem zelf ook nog laten keuren.

Inentingen zijn gegeven in Uden en Mill.
Dat ligt in Nederland, maar ik ben van België dus heb geen idee waar dat ligt..

linda_arnold

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 20:55

Bokker Olena1 spreekt op bokt in juli over hetzelfde paard bij JVDH weg! Is dit familie?

Qleke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-12 20:55

Ik zou het in dit topic niet graag hebben of Jansen - Van den Hout al dan niet een goede/betrouwbare stal is.. Dat is mijn eigen keuze geweest. Bedankt voor jullie bezorgdheud maar te laat, hij is al betaald ;)

EllyC

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 20:58

Gaat inderdaad om het paard en niet om de handelaar, maar je zit toch vaak dat paarden daar "gedumpt" worden door de vorige eigenaar. Die wil wellicht daardoor niet gevonden worden.

Ik kom dit paard niet tegen in uitslagen lijsten (niet gestart of hij had een sportnaam) of op paardenfokken.nl.

vinos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 20:59

vinos

Re: Zealous V (Krack C)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 21:00

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 21:07

Gewoon jvdh bellenen vragen om de gegevens

Qleke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-12 21:08

Ja maar ik wil ze er ook niet mee lastig vallen :) Het is niet dat ik ze zo dringend moet spreken, maar was nieuwsgierig :)

jury schreef:
Gaat inderdaad om het paard en niet om de handelaar, maar je zit toch vaak dat paarden daar "gedumpt" worden door de vorige eigenaar. Die wil wellicht daardoor niet gevonden worden.

Ik kom dit paard niet tegen in uitslagen lijsten (niet gestart of hij had een sportnaam) of op paardenfokken.nl.

Ik heb gezien dat er in België LRV mee gereden is deze zomer, in L2
Wil het meisje haar naam hier wel niet op het internet zetten, weet niet of ze dat wel wil.

Als ik lees wat er in het andere topic verteld word, kan ik mij er helemaal in vinden.. hij is echt een heel groot stuk vertrouwen kwijt.. We hebben hem nu een maand en een half denk ik en hij voelt zich elke week beter op zijn gemak, alleen opstappen is moeilijk.. Wil ik weten hoe dat komt..
Vind het soms zo'n zonde hoe er met paarden om kan gegaan worden.. Maar hij bloeit helemaal open.. Ben er heel blij mee.
Ik ben onlangs mijn paardje verloren, die is gestorven. en met deze voel ik ook die band die ik met hem had (niet zo sterk natuurlijk).. Hoop dat het even goed zal gaan als met de andere..
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 12-11-12 23:33, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd, je mag maar éénmaal per maand je topic omhoog schoppen.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 23:34

Moderatoropmerking:
Zojuist enkele berichten verwijderd. Op Opsporing Verzocht is het alleen toegestaan om te reageren als je serieuze tips en of vragen hebt in verband met de vraag van de topicstarter. Het bespreken van een handelaar is niet toegestaan.