[EG]: Wie weet iets over het verleden van Sientje?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

[EG]: Wie weet iets over het verleden van Sientje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 14:12

Afbeelding

Sinds april 2012 ben ik de trotse eigenaresse van Sientje (Mistral x Polydox) geboren in 1999.

Hoewel ik al heel veel van haar verleden weet via haar vorige eigenaressen ontbreken er toch nog wat puzzelstukjes.
Van 1999 tot 2007 is zij blijkbaar vele malen van eigenaar gewisseld. Dit is te zien aan de stempels in haar paspoort. Ze is gefokt in Handel, daarna is ze geent door dierenartsen in Swalmen (2001), Roermond (2002), V'dam (Veendam? 2003), Ede (2004) en zelfs in Sweden (2006).

Vanaf 2007 is haar verleden mij bekend. Ze schijnt nogal lastig geweest te zijn en wilde niet springen. Mogelijk is dat de reden geweest dat ze zo vaak in andere handen is geweest. Met veel geduld is ze met een van haar vorige eigenaressen toch nog M springen geworden. In 2010 heeft ze een veulen gehad. In de omgang en op stal is het een heel rustig paard, met rijden wel pittig maar goudeerlijk.

Graag zou ik weten of er iemand is die haar gekend heeft en me iets meer over haar kan vertellen.