[PG] Wianette B gezocht

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
september9
Berichten: 53
Geregistreerd: 08-11-12

[PG] Wianette B gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-12 18:35

Ik ben op zoek naar mijn vroegere merrie Wianette B.
Haar afstammeling is Stravinsky x Zevenster en ze is geboren in 2003 en ze is zwart van kleur.
Wegens tijdsgebrek heb ik haar helaas moeten verkopen in oktober 2010.
Ze heeft bij ons enkele veulens gekregen die we ook uit het oog zijn verloren (Veulens heten Erenzo en Davinsky).
De veulens hebben allebei Tuschinski als vader.

Helaas kan ik geen foto's van de merrie of van de veulens plaatsen want vorig jaar is ons huis afgebrand en nu be ik alle foto's kwijt.

Ik hoop toch dat ik via deze weg er achter kan komen waar de merrie en/of de veulens zijn gebleven.
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 08-11-12 23:37, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd

m_e1997
Berichten: 1
Geregistreerd: 02-06-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 07:39

Ik heb een van de nakomelingen, namelijk Erenzo Domino. Hij is 7 jaar en wordt dit jaar 8 jaar. Hij staat gestalt bij Equine park in Hulsberg bij Jos Bemelmans. Het is een echte topper in de dressuur! Ik krijg les van Romy Bemelmans (mede eigenaar van Erenzo).
Ik ben pas begonnen met de selectie wedstrijden te rijden en heb nu al B + 10 en sta als 5de geselecteerd voor de limburgse kamioenschappen!
Ik heb ook Facebook waar je wat foto's en filmpje van hem kan vinden. Mijn naam is Mariska Hijlkema en ik woon in Sittard.

september9
Berichten: 53
Geregistreerd: 08-11-12

Re: [PG] Wianette B gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-17 22:30

Hey, wat leuk om iets van Erenzo te horen.
Ik wist dat hij bij Bemelmans stond maar dacht dat hij weer verkocht was of zo, omdat ik hem niet meer op startlijsten zag staan.
Wij hebben Erenzo als jaarling verkocht en ik heb 'm nooit meer gezien dus ik ben erg benieuwd hoe hij zich ontwikkeld heeft.
Fijn dat hij het zo goed doet en dat je er zo blij mee bent.
Ik zal je even op de startlijsten in de gaten houden en dan kom ik een keer naar een wedstrijd kijken of naar de kampioenschappen want die worden bij ons in de straat gehouden.
In ieder geval bedankt voor je reactie en veel succes.
Ik kom een keertje kijken.

BigOne
Berichten: 38420
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-17 20:59

Davinsky is in het verleden gestart door Jana Mrvik , ga maar eens googelen.

Er is in 2010 nog een veulen geboren nm Fellow Domino, nadien zijn er geen veulens meer bijgeschreven , tenminste niet op horsetelex maar misschien wel op de kwpn site maar daar moet iemand anders even voor je kijken. Zou wel jammer zijn dat er niet meer mee gefokt is, te zien aan de resultaten van de eerste twee veulens uit 2008 en 09 brengt ze goede nakomelingen.

ZzzeiN

Berichten: 6309
Geregistreerd: 08-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 19:06

bigone schreef:
Davinsky is in het verleden gestart door Jana Mrvik , ga maar eens googelen.

Er is in 2010 nog een veulen geboren nm Fellow Domino, nadien zijn er geen veulens meer bijgeschreven , tenminste niet op horsetelex maar misschien wel op de kwpn site maar daar moet iemand anders even voor je kijken. Zou wel jammer zijn dat er niet meer mee gefokt is, te zien aan de resultaten van de eerste twee veulens uit 2008 en 09 brengt ze goede nakomelingen.



Ik heb even in de database gekeken. De merrie heeft in 2010 inderdaad voor het laatst een veulen gekregen, ook van Tuschinski. Er staan geen sportprestaties geregistreerd bij de merrie zelf en de merrie is ook niet overleden gemeld. (Dit zegt overigens niet dat ze niet dood kan zijn want mijn oude bijrijpaard is al 4 jaar dood en staat nog steeds op levend)