Ik heb op 4 aug 2012 mijn mooie 8 jarige hannoveraanse schimmelmerrie van 1,64m gratis wegegeven met de voorwaarden dat ze een goed tehuis zou krijgen en ik haar mocht bezoeken wanneer ik zou willen. Ik heb haar mee gegeven aan een dunnere man met een paar piercings op zn gezicht mr Smid uit groningen. De merrie zou puur voor de fok gebruikt worden omdat ze niet geschikt was om te berijden. Ze is vrij angstig bij haar hoofd en kan best wispelturig zijn!de man is niet meer te bereiken en we hebben hem proberen te zoeken maar tot nu toe niet kunnen vinden,we kwamen uit bij zn ouders die niks wouden vertellen waar die zn paarden houdt!we hebben hem heel vaak geprobeerd te bellen en smsen maar elk contact wat we met hem hebben proberen te krijgen werd verbroken!de afspraak die tevens op papier is vastgelegd was:hij mocht haar niet zonder toestemming van ons doorverkopen of naar de slacht brengen etc. Als die haar niet meer wou dat we haar terug zouden krijgen! het is een erg lief paard en we willen HEEL graag weten wat er met haar gebeurt is en waar ze terecht gekomen is! We zijn bang dat ze doorverhandeld is of in verkeerde handen is terecht gekomen aangezien de merrie hele goede papieren heeft. Vader:sao paulo! ze heeft ook een brandmerk op haar linkerbil,met het getal 70 er op, en een deukje onder bij haar kont!weet iemand hoe met haar gaat en waar ze is! Wij gaan alles op alles zetten om haar te vinden.
Een verhaal dat je veel hoort. Zodra je je paard hebt weggedaan heb je er niks meer over te zeggen, ook niet met een contract, dat is niet rechtsgeldig. Ik hoop voor je dat je je merrie kan vinden maar vrees het ergste..
Als je dit soort dingen wilt voorkomen moet je ofwel je paard houden ofwel haar laten slachten/inslapen.
Je hebt inmiddels dit topic 4x geplaatst. Ik zal even temmen zodat de reacties in 1 topic blijven.
Troi, klopt, helaas de waarheid maar wel mosterd na de maaltijd voor de TS.
TS, heb je een chipnummer en goede foto's. Dat wil nog wel eens helpen.
Ulfeino
Geplaatst: 04-11-12 20:17
Ik hoop dat je haar vindt, maar als ik dit zo lees vrees ik het ergste voor je. Heb je in het contract niet zijn naam, adresgegevens etc. vermeld, en is het wel door hem getekend? Wens je heel veel succes.
Ik vind je post een beetje warrig. Gegevens van het paard moet ik in het verhaal een beetje bij elkaar rapen. Ik weet nie tof je het nog kan aanpassen maar ik zou dit los van elkaar zetten. Een foto maakt het ook makkelijker. Wat is de stamboeknaam. In snap dat het nog emotioneel voor je is maar als ik bv morgen op de markt in Hedel loop en ze staat daar dan heb ik zo veel mogelijk gegevens nodig om haar te herkennen.
Daarnaast vraag ik me af hoe het kan dat je geen adresgegevens hebt als er een contract is opgesteld.
flamingoo
Geplaatst: 04-11-12 20:40
Nou het brandmerk is anders wel een grote zekerheid dat het om het juiste paard zou kunnen gaan , heb je al een foto en oproep op facebook gezet , met de vraag om dit te delen ?
ThePast03
Geplaatst: 04-11-12 20:43
Je topic voldoet niet aan de Regels en Richtlijnen van Opsporing Verzocht en wordt dus gesloten. Je kan een nieuw topic aanmaken waarin je alleen het paard zoekt volgens de regels van OV.