[PG] Zomerdijk's Caspar A Welsh in Groningen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

mandy1984

[PG] Zomerdijk's Caspar A Welsh in Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-12 17:32

Hallo lezer,

Ik ben opzoek naar Zomerdijk's Caspar mijn aller eerste pony. Sinds zijn verkoop ben ik hem altijd blijven "volgen" uit interesse. Na zijn laatste verkoop ben ik hem uit het oog verloren en ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Gegevens Caspar:
Vos 4 witte benen en een bles, blonde manen en staart, ruin, +- 1.14 schofthoogte. Hamlett's Vincent x Bryn Storm

Ik weet dat Caspar vorig jaar verkocht is aan de ouders van een meisje van 6 in de provincie Groningen. Graag zou ik met deze mensen in contact willen komen, om te bespreken of ik Caspar terug kan kopen, wanneer hun dochter te groot is geworden voor Caspar. Inmiddels ben ik zelf moeder van 2 kleine kinderen en zou het leuk vinden dat Caspar weer deel uit maakt van ons gezin.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen in mijn zoektocht naar de eigenaren van Caspar.

Groetjes Mandy

NienSCHaap

Re: [PG] Zomerdijk's Caspar A Welsh in Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 00:00

Heb je eventueel een foto van Caspar?

Rivendell

Re: [PG] Zomerdijk's Caspar A Welsh in Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 14:00

Ik ken wel de fokkers van caspar. Zij jebben ook fotos. Stuur ze even een pb. Ik denk fat zij wel weten waar hij is. Fokker heet regtur op bokt.

mandy1984

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-12 22:16

De zoektocht kan gestaakt worden. De nieuwe eigenaar is gevonden. Heel veel dank.

SLOTJE

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 00:54

Omdat het paard gevonden is hier een slotje.