ik ben al een tijdje op zoek naar mijn oud verzorgpony ramona (naam kan veranderd zijn). ongeveer 12 jaar geleden voor het laatst gezien dus weet niet of ze nog leeft, ook weet ik niet hoe oud ze toen die tijd was.
het gaat om een palomino merrie. geen bles kan wel zijn dat ze een wit voetje had. wel heel kenmerkend is dat ze op haar linker bil een litteken had. net of heeft daar een gat gezeten. vroeger was ze mishandeld naar mijn idee en ik heb zo'n vertrouwen opgebouwd toen met haar dat ook ik alleen haar kon pakken uit het land. dus kan zijn dat ze later nadat ze is verkocht ook net zo heel lief/aanhankelijk was. omdat ik zo'n hechte band met haar had doet het me nu nog pijn omdat ik dus nooit afscheid heb kunnen nemen van haar nadat ik 7 jaar haar verzorgd heb en het nog pijn doet. dus wie o wie heeft deze pony ooit gekend of weet war ze is of heen is gegaan en of ze nog überhaupt leeft.
het enige wat ik nog weet is dat ze toen gekocht was in westergeest (friesland) en mijn vermoeden is dat ze daar later ook weer heen is gegaan en vandaar uit doorverkocht is. dit was volgens mij een handelaar.
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 04-11-12 18:01, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Tag toegevoegd
drupjes
Geplaatst door de TopicStarter: 02-12-12 01:12
er staat westergeest maar dit moet oudwoude zijn (friesland)