ik zou dolgraag willen weten het verleden van booster de eerste, een shetland mini rond de 80 cm.
het is een ruin en is vos van kleur. als aftekening heeft hij een kol.
het is een pony met een scheef hoefstand voor (hoef naar buiten gericht) en achter (hoef naar binnen gericht).
hij is duidelijk hoefbevangen geweest bij de vorige eigenaar.
hij is hoefbevangen geweest aan drie hoeven.
het is een lieve ruin van rond de 18 jaar, mijn buurmeisjes kunnen gerust met hem rijden en ik kan hem voor de sulky spannen. ook neem ik regelmatig mijn andere pony mee en dat gaat auper.
in paspoort staat wel een naam maar die wil ik niet zomaar op internet noemen, ik heb al naar deze persoon gezocht. wel staat in paspoort dat hij ooit in oldetryne heeft gestaan.
het is een hele makkelijke en lieve shetlander die ik gerust langs een drukke weg met zwaar verkeer kan mennen. bij mij staat hij regelmatig voor de sulky, het beleren ging ook heel makkelijk (al heb ik het idee dat hij het al kende)
ik ben eigenlijk benieiwd naar het verleden van hem, ik heb hem van mijn ouders gekregen. hij kwam bij mensen weg met meerdere ponys maar volgens mij stond mijn pony daar niet zo lang.
in paspoort heet hij booster de eerste, maar bij mij heeft hij de naam dust in the wind gekregen.
ik hoop dat iemand het verleden van hem weet, ik ben er heel nieiwsxhierig naar.
foto:

f
to: