Hallo, Ik ben Stephanie en ik heb een paar jaar geleden een hele grote fout gemaakt, ik heb mijn paard Orion verkocht. Ik dacht dat het beter zou zijn voor hem omdat ik een nieuwe opleiding ging beginnen en wou dat hij de volle aandacht kreeg van zijn baasje omdat hij dat verdient! Ik heb hier na 3 jaar nog steeds verschrikkelijke spijt van. Dit kan ik helaas niet terug draaien maar ik zou hem wel heel graag weer een keer willen zien. De persoon waar ik Orion aan verkocht heb heeft Orion weer doorverkocht, hij zegt dat orion ergens in Duitsland staat. Ik heb hem gevraagd om een e-mail adres zodat ik met de nieuwe eigenaren contact op kan nemen en hopelijk een afspraak kan maken om Orion weer te zien omdat ik hem zo ontzettend mis. Wat was de reactie van de man waar ik hem aan verkocht had? Nee, je moet er maar mee leren leven dat hij weg is... Dat kan ik dus niet! Dus ik zoek overal voor hem of iets van een contact persoon die me naar de eigenaren van orion kan leiden! Hier wat gegevens: Naam: Orion Vader: Jackson kleur: (donker) Bruin Transpondernummer: 528210001099914 Registratienummer: 1.9602888 Geboortedatum: 12-4-1996 Meer gegevens heb ik helaas niet meer.
Hij heeft 2 witte achtervoetjes en een paar witte haartjes op zijn voorhoofd. Ook heeft hij witte haren op zijn schoft doordat hij daar ooit een wondje heeft gehad door het schuren van het zadel. Verder heeft hij in de zomer of als hij geschoren is appeltjes op zijn billen.
Als iemand weet waar hij is en me verder kan helpen of misschien nog meer ideeën heeft om hem te vinden PLEASE laat het me weten!
He iedereen, super bedankt voor het helpen en jullie berichtjes! Ik heb hem gevonden heb uiteindelijk een telefoonnummer gekregen en ik mag hem opzoeken hij is net over de grens bij groningen in duitsland Groetjes Stephanie