[PG] Brenda - welsh - merrie - 15?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Photoyara

[PG] Brenda - welsh - merrie - 15?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-12 15:22

Hoi hoi,

Ik heb al vaker een topic hier over geopend, wat inmiddels alweer bijna twee jaar geleden was, maar ik heb haar nog nergens kunnen vinden.. Ik hoop dat er nu misschien wel mensen zijn die haar kennen.

Ik had een enorme klik met Brenda, op het begin was ze behoorlijk bijterig en kon je haar niet echt vertrouwen. Ik heb heel veel met haar gewerkt, longeren, los springen, ben er elke dag mee bezig geweest en een paar maanden later kregen we echt een band samen. Brenda kon een hele gemene pony zijn tegen andere mensen, maar naar mij was ze echt ontzettend braaf geworden. Op een dag was ze zomaar weg, haar echte eigenaar (een oude boer, ik heb daar jarenlang paarden verzorgd) had haar verkocht zonder het mij te laten weten. Hij deed nooit iets met haar, en ook zijn kleinkinderen deden nooit iets met haar, ik deed echt alles voor haar en was er dagelijks. Anyway, het enige wat ik weet is dat ze richting Friesland is. Zelf woon ik in noord-Brabant dus dat is een heel eind weg helaas.

Ik mis haar echt ontzettend. Ze was verkocht in juli 2010.

Ik hoop echt dat iemand weet waar ze nu is.

Naam: Brenda (misschien veranderd?)
Geslacht: Merrie
Ras: Welsh
Leeftijd: momenteel ongeveer 15/16 denk ik.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-12 15:28