[PG] KWPN vos ruin Bambino v prestige.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

abbycootje

[PG] KWPN vos ruin Bambino v prestige.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-12 15:56

Hallo,
Bij deze ben ik nogmaals opzoek naar dit paard.
Ik hoorde van iemand dat hij zou zijn overleden, toch kan ik me hier weinig bij voorstellen.
Hij stond op de handelstal waar ik een tijdje heb gereden, vanaf daar is hij verkocht naar iemand uit purmerend (als ik het goed heb) die iig ook op bokt zit. mocht diegene dit lezen zou die misschien PB kunnen sturen? :o Volgens mij is hij toen weer verder verkocht.
Hij is ong. 6/7 jaar.
Hij was net ingereden, maar stond later weer als onbeleerd te koop, Dus hij zou zowel onbeleerd als beleerd kunnen zijn.
Zijn roepnaam was ook wel Bailo.

Mocht iemand meer informatie hebben zou die dan kunnen reageren (Kan ook via PB)

Kabouterdans

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 19:16

penotti11

Re: [PG] KWPN vos ruin Bambino v prestige.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 09:02

hoi abbegail,zal nog een keer reageren en doet mij erg zeer om te lezen dat jij het overlijden van bambino in twijfel trekt.Terwijl je opgelucht moet zijn dat bambino na 5 jaar uit zijn lijden is verlost.
Ik heb je vorig jaar gevraagd of ik je emailadres mocht dat ik je nog foto s na kon sturen van bambino want weet niet hoe ik ze op bokt krijg.Als je je email adres stuurt zal ik je het overlijdensbrief van de kliniek toe sturen waar hij is ingeslapen.Ik heb eventueel nog een deel staart als je dat zou willen hebben maar ja jij kwam niet met een mailadres.Dit maakt mij zeer verdrietig groetjes mieke

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 09:04

Zou maar snel hierop ingaan TS.

Sterkte met het verlies!

Zie dat ze al veel eerder in een ander topic had gereageerd.
Wat vreemd dat je er dan nu weer om vraagd..

penotti11 schreef:
Hoi abbycootje
Bambino is in mijn bezit.Als je meer wilt weten kan je mij mailen.Normaal plaats ik niks in bokt vandaar dat je niks kon vinden.

abbycootje

Re: [PG] KWPN vos ruin Bambino v prestige.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-12 09:38

Ik heb even via PB gereageerd.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 15:00

Omdat het duidelijk is dat dit paard niet meer in leven is hier een slotje.