[EG] Juvena, merrie, geb 08-04-1991

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ConstanceH

[EG] Juvena, merrie, geb 08-04-1991

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-12 15:54

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar meer informatie over mijn huidige paard Juvena.

Juvena (bruin, kwpn 91.2851)) is geboren in 1991 uit een kruising tussen Utrecht X Calafornia.

Ter informatie: Juvena schijnt in het verleden een behoorlijke blessure te hebben opgelopen aan (een van) haar benen.
Verder is zij een heel lief en trouw paard met een voorliefde voor springen. Mijn dochter en ik hebben heel veel plezier van haar!

Daarnaast heb ik ook nog een dekbewijs gevonden tussen Juvena X Argus (kwpn 82.1217).
Zelf ben ik niet zo thuis de wereld van de "afstammelingen". Ik zou graag willen weten of er een veulen is geboren?

Hoop snel wat informatie te kunnen vinden.

Groeten Constance
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 16-10-12 19:39, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Juiste tag toegevoegd.

Peterina

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 20:57

Is er een datum vermeld op de dekbewijs? Dit geeft een jaartal ivm het opzoeken van de mogelijke veulen.
En is het dekbewijs een doorslag kopie of een origineel?

Wat is de afstamming van de moeder: Calafornia?

ConstanceH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-12 17:00

Hoi,

Er staat op het dekbewijs bij KI:13-06-1994 en 06-07-1994. De enige andere datum die er nog op staat is de geboortedatum van Juvena. Het bewijs is overigens geen kopie.

De moeder van juvena heet Calafornia. De vader van Calafornia heet Vindicator, de moeder van Calafornia heet Urika.

Hopelijk heb je hier meer aan.

Alvast bedankt voor het meedenken! :)

GR Constance

Peterina

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 20:17

Als het geen kopie is (of doorslag kopie) dan is hoogst waarschijnlijk de dracht onderbroken en is er geen veulen geweest.
Anders zou het in 1995 geboren zijn van de 'N' jaar gang.

Staat er niets in haar paspoort van vorige eigenaren of DA's die de inentingen hebben gedaan.
Of je zou is aan het KWPN kunnen vragen achter vorige eigenaren, enz, EN of zij ooit een veulen heeft gehad die geregistreert is/was.