Ik zoek ook een of meer oude eigenaren van mijn paard. Het volledige verhaal (tot aan de datum dat ik het topic postte) is hier te zien:
[ITP] Goliath; verwaarloosde ruin van 1.85 op de goede weg!
Hier staan ook foto's!
http://sphotos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/531286_383721885026579_1941640676_n.jpg
Naam: Goliath/Chaplin/ andere naam?
Stamboek: Rheinlander
Gekocht in Duitsland
Moeder Marvellous
Vader Champus van Calypso I van Cor de la bryere
Moeders vader Mackensen
Geboortedatum: 12-04-1999
Stokmaat 185
Vosje
Wij hebben hem in Duitsland bij Groningen over de grens gekocht, bij nederlandse mensen die geemigreerd waren. Goliath was zwaar verwaarloosd, niet geent of gechipt. Zijn paspoort is goed bijgehouden tot aan 2007 ongeveer (entingen). De fokker is volgens mij Ursula en Eva Kolvenbach uit Schwalmtal. De volgende bezitter was Anna Kröber uit Monchengladbach. Haar nummer heb ik in het telefoonboek gevonden, maar bellen durf ik nog niet, aangezien ik niet weet of zij het is. Verder heb ik bij de entingen wel allemaal dierenarts nummers en namen en plaatsen. Na Anna is niets meer duidelijk in het paspoort. In het paspoort zit een sticker waarin staat dat hij onder de naam Chaplin op cc is uitgebracht (2003). Daarnaast schijnt hij een zilveren premie gehaald te hebben.
Iemand die mij een tip kan geven hoe ik in duitsland zoek? Kan ik iets bij het stamboek opvragen?
Of kent iemand hem toevallig ?