Hoi iedereen!
Ik ben opzoek naar de lieve Friese ruin Nemo genaamd. Mijn ex vriend had hem voor mij en zijn dochtertje gekocht. Toen onze relatie plotseling eindigde heeft hij kort daarna het paard verkocht. Wij zijn niet zo leuk uit elkaar gegaan en ik heb heel veel verdriet ervan. Ik zorgde iedere dag voor hem en hoopte dat we voor altijd samen zouden blijven. Inmiddels alweer ruim anderhalf jaar later hoop ik er via deze weg achter te komen waar mijn lieve Nemo nu is. En hoop ik dat iemand weer net zoveel van hem houd als ik toen deed. En eigenlijk nog steeds doe! Het liefst zou ik hem een x willen opzoeken en hem een dikke knuffel willen geven. Ik weet dat hij vanaf die Flardingha ruiters uit Vlaardingen verkocht is aan een handelaar ome janus genaamd. En waarschijnlijk door hem op de paardenmarkt is doorverkocht. Nemo had op dat moment waarschijnlijk niet al te lange manen omdat iemand die toen had afgeknipt. Verder is Nemo slank gebouwd en lekker voorwaarts. Hij heeft een heel lief karakter en zijn Geboorte datum is 07-06-2004Zijn vader is onne 376 en moeder is xynthia v stal wilbri.
Zijn volledige naam is Nemo van Huize Bensenraede
Als iemand informatie heeft waar Nemo nu is of die weet dat hij het goed heeft of iets dergelijks dan hoop ik dat te horen.
Alvast heeeel erg bedankt!
Groetjes Simone
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 01-10-12 23:27, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd