[PG] Opzoek naar Nemo van Huize Bensrnreade

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

simoontje76

[PG] Opzoek naar Nemo van Huize Bensrnreade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-12 23:26

Hoi iedereen!

Ik ben opzoek naar de lieve Friese ruin Nemo genaamd. Mijn ex vriend had hem voor mij en zijn dochtertje gekocht. Toen onze relatie plotseling eindigde heeft hij kort daarna het paard verkocht. Wij zijn niet zo leuk uit elkaar gegaan en ik heb heel veel verdriet ervan. Ik zorgde iedere dag voor hem en hoopte dat we voor altijd samen zouden blijven. Inmiddels alweer ruim anderhalf jaar later hoop ik er via deze weg achter te komen waar mijn lieve Nemo nu is. En hoop ik dat iemand weer net zoveel van hem houd als ik toen deed. En eigenlijk nog steeds doe! Het liefst zou ik hem een x willen opzoeken en hem een dikke knuffel willen geven. Ik weet dat hij vanaf die Flardingha ruiters uit Vlaardingen verkocht is aan een handelaar ome janus genaamd. En waarschijnlijk door hem op de paardenmarkt is doorverkocht. Nemo had op dat moment waarschijnlijk niet al te lange manen omdat iemand die toen had afgeknipt. Verder is Nemo slank gebouwd en lekker voorwaarts. Hij heeft een heel lief karakter en zijn Geboorte datum is 07-06-2004Zijn vader is onne 376 en moeder is xynthia v stal wilbri.
Zijn volledige naam is Nemo van Huize Bensenraede

Als iemand informatie heeft waar Nemo nu is of die weet dat hij het goed heeft of iets dergelijks dan hoop ik dat te horen.

Alvast heeeel erg bedankt!

Groetjes Simone
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 01-10-12 23:27, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd

Ceriadwen

Re: [PG] Opzoek naar Nemo van Huize Bensrnreade

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 20:35

Hoi meis, hoop dat je m vinden kan.
Heb je nog een foto misschien?

simoontje76

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-12 09:17

Dank je Es!

Ik zal een paar foto's toevoegen. ff kijken hoe dat werkt ;0

jaelaagito

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 23:55

Hallo!

Ik wou even laten weten dat het heel goed met hem gaat en dat hij erg opgeknapt is.
Toen ik hem kocht was hij heel erg mager en had ontstokenn ogen ect hij is overal goed boven op gekomen ! en hij wordt elke dag met liefde verzorgd en weg gaat hij zeker nooit meer !!

Mocht je meer van hem willen weten foto's of iets mail dan even dan kan ik je me nummer geven.

Jaela_96@live.nl

Groetjes

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Re: [PG] Opzoek naar Nemo van Huize Bensrnreade

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-14 13:34

Aangezien het paard gevonden is plaats ik hier een slotje voor het overzicht.