[PG] Paard/Pony? Gezocht uit 2009

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lizzll

[PG] Paard/Pony? Gezocht uit 2009

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-12 11:24

Een tijdje geleden (voorjaar 2009) kreeg een pony bij mij op de manege een veulentje. De pony heet Tina en is een Connemara x Haflinger. Haar veulentje was (als ik het me goed herinner) een hengst. (Kan ook een merrie zijn, dan is mijn geheugen gewoon wat aangetast ;))
Ik heb pas aan mijn instructrice gevraagd waar Junior (want dat is/was de naam van het veulen) nu staat. Zij dacht ergens in Limburg. Ik heb nog wel een video waarin zowel het veulen als de moeder te zien zijn. Junior is op de video een paar dagen oud.

Wat we wel merkten was dat de vader duidelijk groter was dan de moeder aangezien Junior haar al snel voorbij ging. ;)

Ik hoop dat iemand (misschien zelfs de eigenaar) reageert want ik zou graag willen weten hoe het met Junior gaat.
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 30-09-12 13:57, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd

Rumpleteaser

Re: [PG] Paard/Pony? Gezocht uit 2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 09:49

Hoihoi,

Junior is in eerste instantie verkocht aan een meisje dat destijds op dezelfde stal reed.
Zij heeft Junior vervolgens weer doorverkocht, we weten niet aan wie. Limburg is genoemd, maar ook België.
Ben erg benieuwd hoe het met 'm is, het was een knappe vent!

Lizzll

Re: [PG] Paard/Pony? Gezocht uit 2009

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-12 16:10

Klopt, hoorde van Carolien waarschijnlijk in Limburg. Nu nog even afwachten of iemand weet waar hij nu is :)