)Ullah is een bruine pony haar ras weet ik niet, in de winter is ze iets donkerder, haar manen zijn zwart, het is een merrie en de ene info die ik over haar heb is dat ze waarschijnlijk in Zeeland is.
Ullah was mijn verzorgpony voor een aantal maanden, ze werd toen verkocht maar bleef wel op stal dus ik kon haar nog zien enz. een aantal weken geleden ging ik naar de pony's en was ze weg, ik wist het niet van te voren, het was totaal onverwacht, helaas want ik heb dus geen afscheid van haar kunnen nemen.
Ukkepuck is een shetlander, haar kleur vacht verschilt in de winter is ze meestal zwart in de lente en zomer is ze grijs met zwart en in de winter word het dan weer een dikke zwarte wintervacht, haar manen zijn zwart. Ukkepuck is veel langer mijn verzorgshetje geweest en staat op hetzelfde adres als Ullah! alleen Ukkepuck is gister verhuist, en dat wist ik wel van te voren.
Als het me lukt zet ik hieronder wat foto's neer ik hoop dat iemand weet waar ze zijn dan zou ik aan de nieuwe eigenaar kunnen vragen hoe het met hun gaat en evt wat foto's van ze kunnen zien..
[img]ukkepuck/afbeeldingen[/img][img]ukkepuck[/img][img]ullah2[/img][img]ullah3[/img][img]ullah[/img]