PercyLeen schreef:Met alle respect...je verkoopt je paard als sportpaard terwijl hij nog op buut staat tegen de pijn vanwege een blessure? Arm arm arm paard! Ik hoop voor je dier dat hij daadwerkelijk geslacht is. Want in het ergste geval gaat ie nu van handelaar naar handelaar
sorry ik leg het verkeerd uit, komt een beetje door de haast.
ik heb mijn paard rontgen laten keuren voor de sport en was goed gekeurd.
toen was ik al met de verkoop bezig.
tijdens de verkoop verstapte het paard zich en werd kreupel, heb er een dierenarts bij gehaald die heeft hem 2 wkn op de buut gezet en toch wilde die beste man het paard hebben omdat er in een verklaring van de dierenarts stond dat het niet blijvende schade was.
dus paard laten herstellen en toen is hij opgehaald.
een week later kwamen mensen uit frankrijk om het paard te proberen en die hebben hem niet genomen nadat het meisje er afgevallen was.
daarna is het paard naar horen zeggen verkocht naar frankrijk via een transport maar verkocht voor het leven.
daarna is het spoor dus kwijt geraakt en de handelaar weet niet meer hoe en wat, zegt hij.
ik zou nooit een ziek paard verkopen en zo egoistisch zijn om aan het geld te denken, want ben juist iemand die een aantal paarden heb met gebreken en juist gekocht heb omdat ze anders naar de slacht zouden gaan.
dus om misverstanden te voorkomen hierboven mijn betere uitleg.
anyway ik vraag of mensen mij kunnen helpen en niet mij gaan vooroordelen.
dank u.