[PG] Schimmel genaamd Maja!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xSahroon

[PG] Schimmel genaamd Maja!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-12 22:08

Hallo lieve Bokkers!

Ik heb vroeger een schimmel gekregen op mijn 7e ongeveer, dus in 2002.
Maar door omstandigheden en omdat ik er uiteindelijk te lang voor zou worden moest zij in 2005 of 2006 weg.
Zij werd toen verkocht aan een kleine meid, omdat hun er zeker van waren dat ze haar aankonden,
Maar omdat ze alle waarschuwingen genegeerd had en haar dus niet aankon, is zij meerdere malen doorverkocht.
1 of 2 jaar hierna hebben wij haar op een filmpje op Youtube gevonden, en ik zou supergraag willen weten of iemand weet waar ze nu is?!

Het is een kleine schimmel genaamd Maja/Maya, met als ik t uit mn hoofd goed heb, deels Andalusiër in dr bloed.
Ze was zo rond de 1,30 en zal nu, in tegenstelling tot de foto ondertussen wit zijn.
Ook heeft ze een litteken op dr linker of rechter bil, naast haar staart.

Ik zou supergraag willen weten of iemand uberhaupt haar gezien heeft in de periode vanaf 2005/2006 en natuurlijk of iemand weet hoe het met haar gaat en haar misschien nog een keertje zien. Zij was mijn eerste pony en op haar heb ik alles geleerd, ze was mn maatje..
xx

Afbeelding
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 10-09-12 22:16, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd