Ik ben al enige tijd op zoek naar Amora Forest. Amora is het veulen van mij paard Tahoe Boko. Ik heb haar helaas nooit gekend maar wil nu graag weten waar zij is om haar (wanneer de mogelijkheid zich toediend) te herenigen met haar moeder. Ik heb contact gehad met het NDR, helaas konden zij mij niet verder helpen. Vandaar dat ik een bokt profiel heb aangemaakt om wellicht langs deze weg meer vordering te doen in mijn zoektocht naar Amora. Hier enige informatie over Amora:
Amora Forest Tahoe Boko x Chips and Fish 28-05-2007 Geboren op Stal Forest te Leidschendam
Naar mijn weten heeft zij enige tijd op Duindigt gestaan maar is zij (helaas) in handen gevallen van een handelaar.
Mvg,
Ramona & Tahoe
Ook eventuele tips hoe ik haar het beste kan zoeken zijn van harte welkom !
Hier nog een link van de pagina op de NDR site over Amora:
Dat weet ik niet... als ik dat had geweten had ik haar via hem of haar kunnen opsporen maar mijn informatie is zo kleinschalig dat ik zulke dingen helaas niet weet...
Dat zou best wel eens waar kunnen zijn... Willem heet hij toch ? Hij bekapte altijd ons paarden toen ik nog bij Stal Forest stond ! Bedankt voor jullie informatie jullie hebben geen idee hoe blij ik hier mee ben !!
Peterina
Geplaatst: 08-09-12 18:46
Op een google search komt haar naam en die van de man op een melding ivm een parcour, maar ik kreeg de document niet open.