[EG] informatie gezocht over Coeur De Lui Z

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Luke_Joyce

[EG] informatie gezocht over Coeur De Lui Z

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-12 16:46

informatie gezocht over Coeur De Lui Z

hallo ik ben Joyce en heb bijna 3 jaar geleden een paard gekocht genaamd Coeur De Lui Z ( zijn bijnaam toen was Zoro) maar wij hebben hem Luke genoemd. Hij is nu net 5 geworden. Toen we hem kochten was hij mager en onderkomen, hij liepen wat stijf van achter maar dacht dat het kwam doordat hij zo onderkomen was. Nu blijkt hij een probleem te hebben aan de achterbenen maar dit zou niet aangeboren zijn en zou graag meer informatie willen over wat er met hem gebeurd is. Zodat ik het probleem kan laten behandelen. Ik heb al zo veel dierenartsen gelopen en ook zo veel behandelingen laten doen bij hem maar niemand weet van waar het komt dus behandelen de symptomen maar niet de oorzaak ervan. Als iemand de vorige eigenaars kent van dit paard of iemand dit paard herkent mag het me altijd laten weten,ik wil niemand uitmaken of voor de rechter slepen of men geld terug wil daar moet je geen schrik voor hebben wil gewoon de oorzaak weten van zijn verwondingen en dan kan ik deze behandelen zodat hij terug een super gelukkig paard wordt. ik zie hem zo graag en wil hem niet kwijt of weg. Mensen deel dit zo veel mogelijk en laat het de wereld rond gaan dan kan iemand me mss helpen. Ook de vorige eigenaars mogen reageren ben ni boos wil hem helpen , zet je trots aan de kant en laat zien dat je een echte paardenvriend bent.

grts Joyce en Luke hij zal jullie dankbaar zijn.

meer foto's vind je op mijn facebookpagina of op mijn site
http://joyceke.tk/ en dan bij diertjes en dan luke staan zowel foto's als video's van hem

http://www.youtube.com/watch?v=l36i6rwd3T0
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 31-08-12 19:09, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd