ik heb fleurtje altijd verzorgd, niemand vond haar echt leuk en ze stond op een boederij bij een stel wat oudere mensen in RUINEN ik was gek op haar en wanneer haar eigenaar overleed heeft zijn vrouw mij gevraagd of ik fleur wilde kopen aangezien ze graag had gewild dat ze bij mij terecht kwam omdat ik zo gek op haar was.
na veel zeuren bij mijn ouders was het zover ik met trailer en geld naar fleurtje toe gegaan en heb haar laten keuren, ze werd afgekeurd:( dit vond ik heel erg met name omdat ik haar alsnog wou hebben maar toen mocht het niet meer van mijn ouders want ze wilde niet beginnen aan een paard met een ''probleem'' toen is fleurtje naar een plekje gegaan waar ze als grasmaaier gebruikt werd... dit meisje heeft haar toen verkocht aan een handelaar en hij heeft haar verkocht aan een manege waar ze buitenritten ed moest rijden.
ze kwamen er uiteindelijk op de manege achter dat ze idd kreupel was (hoefkatrol denk ik) en toen heeft een meisje van die manege haar overgenomen. ik zoek dit meisje nu want ik heb haar een tijdje geleden gevonden maar is inmiddels alweer 4 jaar terug en ben benieuwd hoe het nu met fleur gaat..
ik heb helaas geen foto van haar, alleen een plukje haar maar daar hebben jullie niet zo veel aan.
ras: merens
geslacht: merrie
naam: fleurtje
kleur: zwart
erg dik maar wel super lief
heeft ook voor de kar gelopen.
wie o wie!
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 30-08-12 21:01, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd