Ik ben 21 jaar oud en de trotse eigenaar van mijn paardjes zusi 2 en Feline
Alleen ben ik opzoek naar het manege paard waar ik jaren op heb gereden Het gaat om bo
Hier een korte beschrijving van haar Naam : bo Bo heeft jaren op manege de nieuwe oranje hoeve gestaan Nu ging ik een keer langs en was ze er niet meer
Ik zou graag willen weten waar bo is Ik heb jaren met haar genoten en het deed me echt heel veel pijn dat ik weg ging bij de manege En haar niet meer kon zien of rijden Bo heeft mij over mijn spring angst geholpen Ik heb heel actief springwedstrijden gereden met der en zijn ook regelmatig 1ste geworden
Ik mis haar echt heel erg en wil graag weten waar ze
Op de site manege de nieuwe oranje hoeve en dan bij foto paarden en pony En dan bij nooit te vergeten staat bo Ik weet namelijk niet hoe ik een foto kan toevoegen
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 25-08-12 18:08, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Tag toegevoegd
Yaemyn
Geplaatst: 26-08-12 12:58
Een foto en beschrijving van hoe Bo er uit ziet lijkt me handig. Met alleen een naam kom je niet ver. Oh, ik zie nu dat je niet weet hoe, bij deze:
Helaas is dit enkel het hoofd, kan je niet meer vertellen over hoe Bo eruit ziet?
zusi2
Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-12 13:00
Dank je wel ..!!! Hahah ben niet zo handig met de computer Hahaha
Bo Is helemaal bruin en heeft 4 witte sokken Bo heeft een wat langen nek en korte manen
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 26-08-12 13:07, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Berichten samengevoegd, je mag maar éénmaal per maand je topic omhoog schoppen.
Kabouterdans
Geplaatst: 26-08-12 13:08
Weet de manege niet waar ze heen gegaan is dan? Mail sturen voor info? info@oranjehoeve.nl
Edit: nee, ze zijn samen weggegaan. Hij zal ook wel iets aan zijn been hebben gehad. Kan me herinneren dat Harry steeds vaker een paar dagen kreupel was.
Ja, ik vroeg het me ook af toen ik ze ineens bij "in memoriam" zag staan. En ben er nog regelmatig om bij een les te kijken oid. Dus had het even na gevraagd, maar dat is inmiddels ook al een jaar geleden. Dus weet het niet meer precies.
Bo was altijd leuk idd, maar ook echt een doorgewinterd manege paard. Was vroeger altijd bang van dr als ze zo nijdig deed in stal. Vond Harry altijd leuker.
Balen he, maar zo gaat het helaas met manege paarden en pony's. Ik weet nog wel dat ik tranen met tuiten zat toen Jenka werd ingeslapen. Toen Jonne werd verkocht ben ik zo van slag geweest dat ik 2 weken niet heb gereden. In die 2 weken heb ik wel mijn eigen paard gevonden.