[PG] Trekpaard Duko van oomshof Wie weet waar hij is?

Moderators: Apple, Coby, petraaken, C_arola, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

teugeltje

[PG] Trekpaard Duko van oomshof Wie weet waar hij is?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-12 12:17

Beste bokker's

Ik heb 15 maart 2012 ons trekpaard moeten verkopen/ingeruild bij een handelaar in Beers(NB) ivm zwangerschap.

Omdat het géén optie was hem te houden sloopte de hele boel was net firma beelen := kon hier niet 24/7 buiten en had last van Rap..wat nodige aandacht nodig had betreft verzorging...maar omdat ik 25weken zwanger was kon ik moeilijk bukken om zijn sokken te verzorgen....en het risico te groot was om ze uitgemeten te krijgen :+
Ik kon het ook niet even aan iemand anders overlaten omdat duko soms :list: aan gebruiks aanwijzing had en het gevaarlijke situatie met zich mee zou brengen!

Maar ik zelf kon alles met duddy heb hem vanaf veulen 5 mnd tot afgelopen 15 maart gehad,
heb de handelaar gebeld hoe het met duko gaat?
Hij zou duko eerste instantie houden en samen met zijn broer duko voor de kar /ploeg in zetten.
Maar de handelaar vertelde dat hij duko had ingeruild voor een haflinger en dat hij ergens in zeeland rond huppeld bij mensen vlakbij de zee??

Naam Duko Van Oomshof
Geslacht ruin
Stokmaat 1.75
Kleur bruin schimmel
stb papieren KVTH
Geb 21-06-2004

Kent u dit paard of weet waar hij verblijft?
Voor foto's van duko van oomshof kan ik mailen!

Ik zou graag willen weten uit belangstelling hoe het met hem gaat...en een keertje bij hem willen komen kijken :(:)

Hoorde dat er ergens in zeeland een man zit die wél een stuk of 40 trekpaarden heeft of zelfs meer??
Die ze her en der op koopt...
Weet iemand wie deze man is en waar het precies is in zeeland?
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 25-08-12 14:57, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd, je mag maar éénmaal per maand je topic omhoog schoppen.

Is uw kind de trouwe lieveling knuffel verloren of versleten kijk dan op deze site http://www.knuffelsite.nl

teugeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-12 23:14

Beste Bokkers

Inmiddels is het plaatje voor ons compleet
De handelaar / Hobby boer uit Beers NB heeft gelogen met z'n mooi weer praatjes :(
We hebben vandaag bericht gehad van het KVTH stamboek dat hij is geslacht op 05-04-2012 omdat ze het paspoort hadden terug gestuurd hadden gekregen |(

We hadden nog zo" gezegd tegen die man uit Beers mocht het niet gaan?
Dan komen we hem wel weer ophalen!!
Blijkt dat die man mooi weer praat heb lopen kletsen....toen we terug belde uit belangstelling hoe het met hem ging?
En vertelde die man het verhaal zoals in mijn oproep staat beschreven O:) ....

Hoe misselijk kan je zijn om zoiets te doen :r paard naar de slager brengen :? Waarom nemen mensen niet even de moeite om als nog de oude eigenaar te bellen of bericht te sturen?
Of ze hem of haar terug willen nemen of kopen?voordat ze zo'n besluit nemen om naar de slager te brengen?
Misschien is het paard oude baas of visa versa uit het oog verloren...en misschien is hij of zij dol"gelukkig" dat ze herenigd kunnen worden samen!of zo op deze manier als nog afscheid willen komen nemen?!

NEE wij voelen ons Erg beduveld door de hobby boer uit Beers -:(-
Jullie zijn gewaarschuwd voor deze man...voor onze lieve duko is het helaas telaat Y;( dag lieve duddy zal je noooit vergeten!!
Als we dit vooraf hadden geweten?dan hadden we nooit zaken gedaan met deze man....ik heb nu écht een vreselijk verscheurd gevoel van binnen uit m'n hart!

Iedereen in iedergeval bedankt die mogelijk naar hem uit hebben gekeken.

Is uw kind de trouwe lieveling knuffel verloren of versleten kijk dan op deze site http://www.knuffelsite.nl

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 02:18

Omdat het paard niet meer gezocht wordt hier een slotje.

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten