[PG] Eshley, 10-jarige vosruin

Moderators: Dyonne, Apple, Coby, petraaken, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Ashley5

[PG] Eshley, 10-jarige vosruin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-10 00:35

Ik ben op zoek naar mijn vorige pony Eshley.

Eshley is een bruine ruin van ongeveer 1.50 - 1.55 m. hoog. Deze zomer is hij 8 jaar geworden. Hij staat opgegeven als een kruising tussen een arabier en een welsh.

Afgelopen 31 december heb ik hem gebracht naar de stal Jansen-van de Hout. Daar heeft hij een tijdje gestaan en zijn we nog eens gebeld met hoe het met hem ging. Nu heb ik al maanden niks meer gehoord en staat hij niet meer te koop op de site.
Eshley is een lastig paard en we kregen ook te horen dat hij meerdere klanten bij de stal van zijn rug heeft gegooid.

Afbeelding

Ik zou graag willen weten waar hij nu is en hoe het met hem gaat.

Ashley

(Ik zal er binnenkort nog foto's bij zetten)
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 27-02-13 15:26, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Topictitel op verzoek van TS aangepast.

[o]

Ashley5

Re: [PG] Eshley, 7/8 jarige bruine ruin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-10 17:38

Afbeelding

[o]

Ashley5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-10 20:24

Helaas nog steeds op zoek!
Hopelijk heeft iemand hem gezien?!

[o]

Ashley5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-10 21:40

Nog steeds op zoek!!
Ik blijf het nog proberen, want ik wil hem echt heel erg graag vinden, maar ik heb helaas nog geen enkele tip!

[o]

jarytj

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 17:29

Stal jansen van den hout, is een handelaars stal :P

Ashley5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-11-10 18:20

Staat hij daar nog steeds?
Zijn foto's enzo zijn namelijk een tijdje geleden eraf gehaald. Daarna heb ik daar niet meer gekeken.

Oke, bedankt! :D

[o]

dees21

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 19:03

Hoi,

Misschien kun je even bellen naar de stal! Ze zullen wel weten waar hij naar toe is gegaan. Is een kleine moeite toch.

Behandel een ander zoals je zelf behandelt wilt worden!

Ashley5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-13 19:59

Wegens het sluiten van mijn vorige topic geef ik dit topic een schopje omhoog.

Eshley is verkocht geweest aan Manege Grol. Ik heb met de manege contact gehad en zij konden mij vertellen dat Eshley ongeveer twee jaar geleden weer verkocht is en dat hij een paar weken geleden weer te koop heeft gestaan. Natuurlijk heb ik gelijk Marktplaats afgespeurd, maar heb ik hem niet kunnen vinden.

Dus wie herkent hem en kan mij weer verder helpen?!

[o]

LoveMurnight

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 21:05

Eshley heeft iets meer dan een jaar bij mij op stal gestaan, hij was niet van mij. Dat was op stal Dekker in Heinenoord. Ik heb hem een paar keer gereden en was verliefd. Toen ik hoorde dat hij weg ging was ik echt kapot, na 3,5 maanden ben ik dat nog steeds. Ik ben nu 13 en had het liefst Eshley willen kopen. Van m'n ouders mocht ik hem niet, we konden er niet nog een pony bij nemen en ze vonden hem 'gevaarlijk'. Hij was wel gek, gooide er regelmatig bokjes uit en ging er lekker vandoor. Dat was waarom ik van hem hield. Nu is hij doorverkocht naar een meisje die de dressuursport ermee in wilt.. Ik hoop dat hij het fijn vindt en dat andere mensen weten waar hij op dit moment is..

De eigenaar die bij mij op stal staat heeft hem trouwens van manege Grol gekocht. :)
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 18-03-13 23:47, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd, editknop gebruiken aub.

Ashley5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-13 21:24

LoveMurnight schreef:
Eshley heeft iets meer dan een jaar bij mij op stal gestaan, hij was niet van mij. Dat was op stal Dekker in Heinenoord. Ik heb hem een paar keer gereden en was verliefd. Toen ik hoorde dat hij weg ging was ik echt kapot, na 3,5 maanden ben ik dat nog steeds. Ik ben nu 13 en had het liefst Eshley willen kopen. Van m'n ouders mocht ik hem niet, we konden er niet nog een pony bij nemen en ze vonden hem 'gevaarlijk'. Hij was wel gek, gooide er regelmatig bokjes uit en ging er lekker vandoor. Dat was waarom ik van hem hield. Nu is hij doorverkocht naar een meisje die de dressuursport ermee in wilt.. Ik hoop dat hij het fijn vindt en dat andere mensen weten waar hij op dit moment is..

Ik herken zeker Eshley in wat jij vertelt! Hij is nooit de makkelijkste pony geweest! :)
Jij kan mij zeker niet vertellen in welke richting ik dat meisje kan bereiken of misschien weet wie zij is?

EDIT: Ik moet eens verder lezen... :')
Uit je tweede post blijkt dus dat je weet wie het is? :o

[o]

LoveMurnight

Re: [PG] Eshley, 10-jarige vosruin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 20:53

Nee, helaas heb ik geen idee. Ik kan het nog even aan z'n vorige eigenaar bij mij op stal vragen of ze haar naam heeft, dat zou ik dan misschien op kunnen zoeken op facebook of zoiets. Ik speur vaak heel marktplaats af maar hij staat er niet op. Ik hoop dat dat zo blijft want hij is naar mijn mening iets te vaak doorverkocht!:(

Ashley5

Re: [PG] Eshley, 10-jarige vosruin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-13 23:21

Ik deel helaas dezelfde mening... Het is ondertussen veel te vaak!
Ik hoopte ergens om hem op Marktplaats te kunnen vinden en weer terug te halen. Ondertussen heb ik meer ervaring en ruimte om met hem te kunnen werken en een fijn plekje te geven waar hij lekker kan blijven. Maar dan moet ik hem net op Marktplaats tegen komen. Of hopelijk heeft hij inderdaad nu een goed plekje waar hij kan blijven :)

[o]

Ashley5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-13 18:49

Ik hoop dat er nog mensen zijn die mij verder kunnen helpen, want ik loop helaas nog steeds tegen een dood einde aan!

[o]

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie