[PG] Jack westernpony en Donut

Moderators: Apple, Coby, petraaken, C_arola, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

shanaira

[PG] Jack westernpony en Donut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-12 20:02

Hi,

Ik heb ong 2 jaar geleden op een pony van een vriendin van mijn vader gereden. Ong 1 jaar later is hij verkocht omdat die vrouw geen tijd meer had voor haar pony. Ik mis hem echt heel erg!! ik ben er maar 4 keer geweest ofzow met me zusje. En toen zijn er wel foto's gemaakt door mijn stiefmoeder maar die heb ik nooit gekregen. dus helaas heb ik geen foto's.

Naam: Jack
Geslacht: Ruin
Ras: ?
Leeftijd: ik denk nu ong 14 ofzow?
Manege: Hij stond op Manege de Bruin in Den Helder
Extra: Het is een western pony van ong 1.45 denk ik. Hij is een vos en heeft ook witte sokjes maar ik weet niet meer aan welke benen. Hij heeft ook een klein kolletje en niet echt een arabier vormig hoofd. Als je op hem wilt rijden hoor je steeds een tik in een van zijn achterbenen. Als je hem warm loopt hoor je die tik heel erg en later wat minder. Hij is ook verkeersmak en heel braaf tijdens het poetsten en rijden en alles.

Ik wil heel graag weten waar hij nu is.

Verder zoek ik ook nog een paard dat bij ons op de manege stond. Ik was toen pas 7 jaar en dus weet ik niet zoveel meer van hem en ik heb ook geen foto's:(.

Naam: Donut
Geslacht: Ruin
Ras: ?
Leeftijd: Ik denk nu rond de 13 jaar.
Manege: Hij stond op Manege de Ruif maar was na een week alweer verkocht
Extra: Hij is donkerbruin en heeft geen aftekening op zijn hoofd. Hij heeft wel een paar sokjes maar weet niet aan welke benen. Hij is ook zo ong 1.60 en heel slank.

Ik vond het een superlief paardje en was die week helemaal gek op hem geworden en toen werd ie alweer verkocht:(

Als jullie weten waar Jack of Donut is of een foto hebt ofzo wil je dan alsjeblieft een berichtje sturen met als een foto hebt ook een foto??

Xx

P.s. ik zal binnekort kijken of ik nog foto's heb(;

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie