[PG] W.Aquila bruine merrie +- 9 jaar oud RubiquilxZeoliet

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_K_I_M_

[PG] W.Aquila bruine merrie +- 9 jaar oud RubiquilxZeoliet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-12 22:44

Hallo,

Ik ben opzoek naar mijn oude paardje. Ik heb haar vekocht in Juni 2010.
Haar naam is W.Aquila het is een bruine merrie van nu ongeveer 9 jaar oud, ze heeft een klein wit kolletje op haar hoofd en een witte langwerpige vlek op haar neus. Haar afstamming is Rubiquil x Zeoliet.
Zij is toen naar haar nieuwe eigenaren gegaan Ingrid en Godfried. Ze is naar het volgende adres gegaan:
Stal De Meer
Meerstraat 47
6241 Bunde
Deze stal is van Judith Debougnoux-Lonissen

zij hebben mij tijdens de verkoop beloofd haar tot haar dood te houden. Helaas kreeg ik een tijd geleden een mail dat ze haar gingen verkopen. Ik heb hun verschillende malen gemailt om te vragen waar Aquila nu is maar hier wordt helaas niet meer op geantwoord. Ze is verkocht aan een handelsstal in Nederland.Ik zou heel graag willen weten waar ze nu is dus mocht iemand haar hierin herkennen wilt u dan aub reageren op deze advertentie?
Afbeelding
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 03-08-12 21:04, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd

hoid

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 23:34

hoi

aquila ging eigenlijk eerst naar iemand die ik ken maar ze wouden hem laten keuren en omdat hij afgekeurd werd hebben ze hem niet genomen en zij was heel dik en ze liep kreupel, daarna hebben ze haar op stal gezet en laten afvallen toen nog een keer laten keuren zover ik weet en afgekeurd wegens stal benen en stijf verder weet ik er niet zo veel van