Ik heb haar een aantal jaar verzorgd en het was letterlijk mijn alles! Ik heb een erg moeilijke tijd achter de rug en zij heeft me er echt doorheen geholpen.
Omdat ik zo een goede band met haar had en ze zoveel voor me betekende maak ik me erg veel zorgen om haar.
Sinds ik gestopt was met haar te verzorgen heb ik verschillende verhalen van andere gehoord dat het flink achteruit ging met haar gezondheid, ze zou zelfs een gezwel gehad hebben bij haar kaak.
Het is een donkerbruine kwpn merrie van nu 20 jaar. Ze heeft 4 witte voetjes en een bles. Het bovenste deel van de bles heeft wat kleine kronkels en verder loop hij steeds breder naar beneden tot op haar lippen. Ze is van een stalling in Ossendrecht, Noord-Brabant verhuisd naar, wat mij verteld is, een kinderboerderij in Utrecht. Of het hier om de provincie of echt de stad Utrecht gaat weet ik niet!
Wie o wie kan mij vertellen waar precies mijn vriendinnetje staat en hoe ze erbij staat
Sorry voor de grote foto's

Zou je alsjeblieft die advertentie over prive bericht naar mij door willen sturen??