[PG] Appaloosa Pater/Landprins, verkocht op Manege Marcroix

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

paris01

[PG] Appaloosa Pater/Landprins, verkocht op Manege Marcroix

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-12 14:00

hallo, ik ben op zoek naar mijn oude verzorgpony Pater. Na mij is hij een tijdje op manege Marcroix op de Bernhardkazerne in Amersfoort terecht gekomen. Daar heette hij Landprins. Hij is vanuit daar verkocht aan een mevrouw ergens in Brabant. Pater had afgeknipte manen en was best een ondeugend paardje. :j Zodra ik weet hoe ik een fotootje moet uploaden zal ik dat er bij zetten.

De vrouw die hem gekocht heeft werkt in een gevangenis. Ik dacht die van Vught, maar weet het niet zeker. Wie o wie weet wie deze mensen zijn en waar Pater dus is.

Bij deze nog 2 foto's van Pater/Landprins:

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 13-08-12 15:25, in het totaal 4 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd, je mag maar éénmaal per maand je topic omhoog schoppen.

Pommelientje

Re: [PG] Pony Pater ergens in Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 21:31

hallo Paris01. volgens mij heb ik deze pony afgelopen winter op Marcroix gezien. wanneer is hij dan precies verkocht?

paris01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-12 09:45

He Pommelientje, klopt hij stond tot oktober volgens mij nog op MRC Marcroix. Hij heeft daar als manegepony gelopen, maar geloof niet het echt succesvol was. Hij bokte iedereen er af en kreeg dagelijks een portie bute. Weet niet of er op bokt mensen zitten die er iets van af weten maar daar gok ik op.... Hij heette daar dus Landprins, maar zijn officiele naam was Pater. Hij is via marktplaats verkocht. Maar ja het fijne weet ik er ook niet van. Ken daar niemand....

Pommelientje

Re: [PG] Pony Pater ergens in Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 22:47

Hallo Paris01, ja het klopt volgens mij dat hij als manegepaard op Marcroix stond, een kennis van mij rijdt op die stal. Weten de mensen van Marcroix niet aan wie hij verkocht is? Misschien moet je een advertentie zetten op marktplaats. succes.

paris01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-12 14:41

Tja Pommelien, die mensen van Marccroix willen mij niet zeggen waar hij naar toe is gegaan. Ik heb intussen ook al begrepen dat ie verkocht is dmv een advertentie op marktplaats waarin gezegd werd dat het een privepony was terwijl het een manegepony was die niet echt gezond was.... raar wel he? ook raar dat je een pony verkoopt die onder de bute zit/zat.... maar bedankt voor de marktplaats tip. Doei

Btw, het is een appaloosa......
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 12-08-12 17:18, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd, je mag maar éénmaal per maand je topic omhoog schoppen.

boertjesfan

Re: [PG] Appaloosa Pater/Landprins, verkocht op Manege Marcroix

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 16:48

Ik weet dat hij in september vorig jaar verkocht is. Op 23 september stond de advertentie op Marktplaats. Een advertentie die niet helemaal klopte. Ik heb die advertentie hier toevallig nog. Had ik gekopieerd omdat ik het toen al een beetje vreemd vond. Stond als heeeel braaf te koop, nou dat was ie dus absoluut niet. Er zijn veel manegekids van af gevallen. Weet niet waar hij heen is gegaan. Ene Iris en Annemarie zijn er mee bezig geweest. Annemarie werkt er niet meer. Iris nog wel. Misschien dat je het haar kan vragen. Die bedrijfsleider zal je het wel niet vertellen denk ik zo. Succes!

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 15:05

Moderatoropmerking:
Zojuist een aantal off topic berichten verwijderd. Op Opsporing Verzocht is het alleen de bedoeling om te reageren als je tips hebt voor de topicstarter.

boertjesfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 16:02

Je moet even naar ene Thijs Visser/Visscher vragen. Hij is degene die het paardje verkocht heeft. Dat is de bedrijfsleider van Marcroix.

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 20:12

Ik geef je niet veel kans dat ze veel loslaten over waar hij heengegaan is bij Marcroix.

Het was wel een heerlijk paard, in het begin heb ik er veel op gereden, was een prima paard toen hoor..
(Wat er later gebeurt is weet ik niet)

edit; Oh ik zie dat je het al geprobeert hebt. Jammer! Diegene die blijkbaar met hem 'bezig' is geweest zit ook op bokt.
Dat kan je misschien wel proberen.

mireille45

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-12 18:58

Hoi hoi

Hier de nieuwe trotse eigenaar van Pater. Ik heb Pater 25-09-2011 gekocht. Het verhaal was inderdaad wazig. Maar ik met mijn angst, voelde mij super op Pater. In de advertentie stond superbraaf!!!
Pater kwam die vrijdag op marktplaats, ben zaterdag wezen rijden en zondag heb ik hem gehaald.
Hij staat inderdaad in brabant en is nog steeds superbraaf!!!
Ikzelf was hier eigenlijk aan het snuffelen en een oproep doen voor meer informatie.
Graag hoor ik van jou
Mireille

ps foto's/video's kan ik jou later sturen

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-12 21:53

Omdat het paard gevonden is hier een slotje.