[PG]: Voskleurige D-pony ruin Bo

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Iris_10

[PG]: Voskleurige D-pony ruin Bo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-12 09:51

Hoi allemaal,

Vorig jaar september heb ik afscheid genomen van Bo. Na een druk examenjaar, ben ik nu wel heel benieuwd geworden naar hoe het met hem gaat. Ruim vijf jaar heb ik Bo, via een 'in bruikleen constructie', verzorgt. September vorig jaar heb ik samen met mijn ouders hem besloten terug te geven aan de eigenaresse. Helaas is het contact met de eigenaresse verwaterd en weet ik helaas maar weinig over waar Bo beland is.

Bo is een lieve aanhankelijke knuffel pony, maar met rijden wat ondeugender. Hij is 1,42m hoog, voskleurig en heeft verschillende aftekeningen. Onder andere heeft hij een bles met een kleine 'inham' en Bo heeft een wit rechter achterbeen. Op zijn linker achterbeen heeft hij een klein wit stukje dicht bij zijn hoef. Hierbij ook 2 foto's:

Afbeelding

Afbeelding

Hetgeen dat ik wel weet is dat hij begin 2012 verkocht is en naar Brabant is verhuisd. Daar is hij beland op een kleine privé stal met een 11/12 jarige jongen als eigenaar.

Ik hoop dat iemand mij iets meer kan vertellen over hoe Bo het nu maakt. Alvast super bedank!

Groetjes,
Iris

Iris_10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-12 22:01

Aangezien ik nog niet verder ben gekomen met mijn zoektocht geeft ik het topic een 'schopje' omhoog. Wie iets weet, plaats alsjeblieft een berichtje! :j

Iris_10

Re: [PG]: Voskleurige D-pony ruin Bo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-12 23:10

Ik heb Bo gevonden, er mag dus een slotje op dit topic!

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 23:11

Gefeliciteerd, dan zet ik het slotje er op voor je.