In 2005 heb ik mijn pony Indy gekocht. Nu lijkt het me leuk om toch te proberen wat meer informatie over zijn verleden te krijgen.
Wat ik van de oude eigenaren heb gehoord is dat hij officieel mr. macho king heet en zijn eerste jaren op een dressuurstal heeft gestaan en daarna van een meisje is geworden die hem van haar oma had gekregen, maar dat zij bang voor hem was en hem daarom heeft verkocht.
Hij is geboren op 1-05-1999, is ongeveer 1.54 hoog en bruinbont. Witte staart met 1 zwarte pluk erin en witte manen met de voorkant zwart.
Zijn ouders zijn onbekend, maar vele kenners denken dat het een ed king hill is.
Hij heeft een erg eigenwijs karakter, kan flink bokken en kan absoluut niet tegen een zweep.
In zijn paspoort kan ik vinden dat hij pas op 6 jarige leeftijd z'n basis enting gehad heeft en bij de eigenaren staat een D. de Jonge uit Tienhoven, Huis ter Heide.
Is er iemand die hem herkent?

misschien nog even handig om er bij te vertellen, hij heeft op z'n rechterhals ongeveer 8cm achter z'n oor een smal litteken lopen vanaf de maantop tot onder z'n hals.