[EG] Ik zoek de oude eigenaar van de pony Juliette

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

lauraaajuul

[EG] Ik zoek de oude eigenaar van de pony Juliette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-12 17:48

Beste mensen!
ik ben opzoek naar OUDE eigenaar van de pony.
Mijn vriendin heeft contact met die mensen maar wilt geen telefoon nummer geven, terwijl ze d'r niet eens verzorgt, maar ik wel. Maar ja dat doet er nu even niet toe ;)
Ik wil dus de oude eigenaar van mijn verzorgpony Juliette terug vinden.:)
Hier wat informatie:
Juliette is een bruine merrie geboren in 1998. Zij is 1.48m en haar afstamming is onbekend. Juliette is erg braaf en valt op door haar grote scheve witte bles.
Zij is sinds januari 2009 bij mij op de manege( RSV de hoge devel zwijndrecht/3 )
Ik weet alleen dat de eigenaar Danique heet.
Alsjeblieft eigenaar van deze pony!!! Neem contact op!

niet twijfelen A.U.B ik ben al een tijdje opzoek naar de eigenaar als u denkt haar te kennen wil u dat dan alstublieft melden?!?!
Ik hoop zo graag dat jullie mij verder kunnen helpen,
Ik ben echt al 1,5 jaar naar de oude eigenaar opzoek.
Vorige week donderdag heeft de eigenaar juul terug gevonden via een filmpje op http://www.youtube.com
Dat was een filmpje van mij en juul (juliette) hier is de link:

Ze is bij d`r langs gegaan, Maar ik wist van niks had het van andere mensen gehoord. Ik wil graag contact met de oude eigenaar.

mensen alstublieft willen jullie helpen zoeken? alle beetjes helpen!!
Ik hoorde van iemand, dat ze dachten dat ze in Strijen woont (maar ik weet dus niet zeker of dat waar is :n )

Afbeelding

Lieve mensen ik hoop dat jullie mij kunnen helpen _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Heel veel liefs,
Lauraaajuul
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 04-07-12 21:16, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd

Ladyson_oud

Re: Ik zoek de oude eigenaar van de pony Juliette

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 17:54

Een kennis van mij haar oude paardje heet Juliette. Ze heeft haar laatst teruggevonden en ze stond toen op een manege. Klopt het dat ze in de ponyles iedereen eraf gooide en daarom nu in de paarden les loopt? Degene waar ik het over heb, heet Dominique.

lauraaajuul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-12 17:56

Ladyson schreef:
Een kennis van mij haar oude paardje heet Juliette. Ze heeft haar laatst teruggevonden en ze stond toen op een manege. Klopt het dat ze in de ponyles iedereen eraf gooide en daarom nu in de paarden les loopt? Degene waar ik het over heb, heet Dominique.

Hallo mevrouw,
Ja dat klopt inderdaad!
wat ben ik blij dat u gereageerd heeft.
Kan u mij nog verder helpen?

Ladyson_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 18:02

Ik zal even contact zoeken, je hoort nog van mij ;)

lauraaajuul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-12 18:08

Ladyson schreef:
Ik zal even contact zoeken, je hoort nog van mij ;)

Ik ben u heel erg dankbaar!!
Ik zou in een prive bericht of een email mijn telefoon nummer wel even geven, als dat nodig is. *D
Het was ook zo gegaan, iemand die ik ken heeft-had contact met dominique maar ze wilden er niks over los laten, toen ben ik zelf gaan zoeken. Gelukkig heb ik resultaat! _/-\o_
Ik ben zo blij, nu maar hopen dat Dominique ook contact met mij wilt.

Heel veel liefs,
Lauraaajuul <3

Ladyson_oud

Re: [EG] Ik zoek de oude eigenaar van de pony Juliette

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 21:37

Ik heb contact met haar zus. Dominique is een meisje van 20 jaar ongeveer. Ze heeft ongeveer 5 jaar geleden de pony verkocht. Ze heeft wedstrijden gereden met Juliette. Ze woont in Zevenhuizen. Ik heb Juliette nooit gekend. Ik heb aan haar zus het emailadres gevraagd, dus we moeten even wachten op reactie. Haar zus is een vriendin van mij. Je hoort nog van mij!

lauraaajuul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-12 21:54

Ladyson schreef:
Ik heb contact met haar zus. Dominique is een meisje van 20 jaar ongeveer. Ze heeft ongeveer 5 jaar geleden de pony verkocht. Ze heeft wedstrijden gereden met Juliette. Ze woont in Zevenhuizen. Ik heb Juliette nooit gekend. Ik heb aan haar zus het emailadres gevraagd, dus we moeten even wachten op reactie. Haar zus is een vriendin van mij. Je hoort nog van mij!

Echt waar!
ooh wat ben ik blij!! _/-\o_ :D
Ik vind het zo lief van u <3
Nu kan ik haar eindelijk de vragen stellen die ik al heel lang wil stellen!!
Hihi, heel erg bedankt!!!!!!!
Heel veel liefs,
Lauraaajuul :*

Ladyson_oud

Re: [EG] Ik zoek de oude eigenaar van de pony Juliette

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 17:55

Helaas heb ik slecht nieuws voor je.. Dominique is bij Juliette geweest en vond het erg fijn om te zien dat ze het goed heeft. Ze wil de periode met Juliette afsluiten en wil daarom geen contact met berijdsters van Juliette. Sorry!

lauraaajuul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-12 11:12

Ladyson schreef:
Helaas heb ik slecht nieuws voor je.. Dominique is bij Juliette geweest en vond het erg fijn om te zien dat ze het goed heeft. Ze wil de periode met Juliette afsluiten en wil daarom geen contact met berijdsters van Juliette. Sorry!

Hoi!
Ik heb nu contact met d'r, ik heb toch d'r telefoonnummer gekregen.
Ik heb nu 1 week geen contact gehad, waarschijnelijk reageert ze ook niet meer omdat ze het inderdaad wilt afsluiten.
Dat begrijp ik ook wel, Toch heel erg bedankt voor het helpen!! <3 *\o/*
xxxx :D