ik zoek een grote bruine ruin genaamd trans am, ik schat hem zo'n 1,70. maar ik weet het niet precies. hij heeft een rustig en vriendelijk karakter, ik weet helaas niet van welk ras hij is. ik zoek hem om dat hij zowat mijn enige vriend was, hij en ik waren echt 1 samen, we hadden een goede klik, met als gevolg een band. ik ben hem kwijt geraakt, hij stond op zorgboerderij de toebes in westendorp. ik ben autistisch, en kon mijn gevoelens bij hem kwijt, en zo kon ik weer door met mijn leven. maar door de pgb die werd bezuinigd kregen we een betaalachterstand. we hadden nog tijd om terug te betalen, maar we kregen een brief dat ik niet meer hoefde te komen. ik was niet meer welkom, en een week later ging de zorgboerderij faillet. trans am ging naar een handelaar, ik heb geen afscheid kunnen nemen, en heb hem een tijd niet gezien. ik mis hem verschrikkelijk. het gaat niet goed thuis, en ik kan mijn verdriet niet bij hem kwijt. hij trooste mij altijd, en als we reden waren we een team. ik mis hem verschrikkelijk, en zou de halve wereld afreizen om hem nog 1x te zien. als zijn eigenaar niet wil dat ik hem zie, wil ik toch vragen of ik hem 1x mag zien, dan kan ik het afsluiten. ik huil me zelf 's avonds in slaap, zo erg mis ik hem. ik wil hem ook al is het maar 1x zo graag zien. help me met het herenigen van mij en mijn allerbeste maatje, of help me in iedergeval om hem 1x te zien. zodat ik het afscheid kan nemen die we allebei verdiend hadden.
een plaatje van trans am en vorige eigenaar:

met vriendelijke groet tara,
en alvast bedankt
Herinner je je misschien nog aftekeningen of oude wonden van prikkeldraad oid? Weet je of hij een gebrek had, luchtzuigen, eczeem oid?
, je kon het namelijk niet zo heel goed zien