[PG] yellowboy

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

moorlover

[PG] yellowboy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-12 15:13

Yellowboy is een 3 jarige c pony welsh. Hij heeft een soort van hele lichte palomino kleur. Het is geen schimmel maar eerder creme kleurig want je ziet er een bles en sokjes doorheen. Yellowboy is geen cremello want hij heeft gewoon bruine ogen. Zijn schofthoogte wordt ong. 1.40 tot 1.45m. Hij heet waarschijnlijk Yellowboy omdat hij een beetje geelachtig lijkt vooral als hij een beetje vies is. Hij wordt ook wel Sylvester genoemd. Hij heeft een smalle doorlopende rechte bles en 3 sokjes 2 achter 1 voor. Die zijn wit maar ze ziet ze nauwelijks door zijn lichte kleur. Hij staat nu bij stal koorman. Ik weet niet waar hij is gekocht... Maar dat maakt voor mij ook niet zo heel erg veel uit het gaat mij erom of iemand zijn ouders kent en/of eventuele broertjes en zusjes. Hij was een beetje mensenschuw toen hij bij zijn nieuwe thuis aankwam maar dat is nu gelukkig helemaal verholpen. Hij wordt nu beleerd.

Ik heb helaas geen foto...

P.S. dit mag ik van de eigenaar van Yellowboy plaatsen

m.v.g. Moorlover
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 20-06-12 15:30, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd