Vandaag kreeg ik te horen dat mijn lieve bijrijdpaardje Wietske verkocht is. Na het weekend wordt ze opgehaald. Ik heb erg genoten van haar, het is echt een super lief beest en ik heb een goede band met haar opgebouwd. Graag zou ik willen weten wie haar nieuwe eigenaar is geworden zodat ik nog op de hoogte kan blijven van hoe het met haar gaat. Wietske is een 5-jarige merrie van ong. 1.63 hoog. Ze stond bij de Sunrise Stables in Assen. Het enige wat ik weet is dat ze nu naar Friesland gaat. Kijk in mijn profiel voor foto's.
Je kunt toch gewoon netjes en beleefd vragen of je mag weten aan wie ze verkocht wordt, zodat je eventueel eens een berichtje kan sturen hoe het gaat met haar? Daar is toch niets mis mee?
Bespaart je een hoop tijd als je deze korte manier neemt. Lange manier: Topic openen op Bokt, wellicht een x aantal maanden elke keer een schopje plaatsen totdat er iemand is die haar meent te herkennen, oh wacht het is haar toch niet, wederom elke maand schoppen en dan vind je wellicht de nieuwe eigenaren eens.
Peer_hvj
Geplaatst: 19-06-12 01:17
Edit: foutje niet gelezen dat ze pas dit weekend weg ging. Wij hebben in de buurt namelijk ook een friese merrie Wietske staan van een jaar of 5/6 uit friesland