[PG] Gezocht: Friese merrie Sietske (Veerle)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Annem84

[PG] Gezocht: Friese merrie Sietske (Veerle)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-12 00:16

Onze stalmerrie Sietske is afgelopen jaar op Hedel verkocht. Dit is een friese merrie van 8/9 jaar.
Ze is ongeveer L2 dressuur afgericht en ietwat nerveus maar verder super braaf. En de juiste ruiter heeft er echt een geweldig paard aan. Ze is verkeersmak en prima te rijden, ook recreatief.

Ze is te herkennen aan de volgende punten. Ze was wat te dik, en mist de helft van haar manen omdat ze vorige winter een deken op heeft gehad met hals en daardoor is ze de helft verloren. Ze is niet al te groot, ik denk tussen de 1,50 en 1,55. Ze stond daar waarschijnlijk met twee friezen veulens, die zijn ook afkomstig van onze stal.

We willen heel graag weten waar ze terrecht komt. we vinden het dan ook verschrikkelijk dat ze verkocht is op Hedel en zijn bang dat ze handel in gaat.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-FUNP7AVH.jpg

De dag voor de verkoop
Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 15-06-12 01:02, in het totaal 3 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd en berichten samengevoegd.

friesiszwart

Re: [PG] Gezocht: Friese merrie Sietske (Veerle)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 11:00

als zij papieren heeft is er een grote kans dat zij op naam gesteld is van de nieuwe eigenaar. Via het KFPS kun je dan informatie krijgen. Als jij een envelop bijsluit willen zij jouw brief wel doorsturen naar de huidige eigenaar.

dynara

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 20:52

ik ben veel op markten en hedel is toch in de buurt,... ik zou een oogje in het zeil houden ken wel iemand die friezen doet opkopen.
heeft ze papier? dan zou ik je miss wel even kunnen door linken naar die handelaar die friezen opkoopt...

Annem84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-12 21:25

Nee helaas ze heeft geen papier, alleen een paspoort..