Different heeft een aantal opvallende kenmerken:
Ze is kastanjebruin met zwarte manen, ongeveer 1.45m hoog. Afgezien van achter een wit voetje verder geen aftekeningen.
Als jaarling heeft ze in de wei een zwaar ongeluk gehad, waardoor ze 'sleept' met haar rechterachterbeen. Door de jaren heen kan het echter zijn dat je hier niet veel meer van ziet. Tevens heeft ze bij de eigenaar na mij een ongeluk met prikkeldraad gehad, waardoor ze een groot litteken heeft op haar linkerschouder en ook sleept met haar voorbeen. Ze heeft aan beide ongevallen geen chronische pijn overgehouden (naar mijn weten).
Haar afstamming is Molenaar's Golden King x Rosalinde ster v. Anydale Nico (haar moeder is ook in mijn bezit geweest).
Different heeft, voordat wij haar verkochten, nog 2 nakomelingen gehad bij ons, waarvan er eentje nog in mijn bezit is.
Omdat ze veel voor mij betekend heeft in mijn jeugd ben ik naar haar op zoek. Het stamboek heeft mij verzekerd dat ze nog leeft. Ik hoef haar niet persé te zien, maar ik ben al heel blij als ik weet dat het haar goed gaat.
Ik hoop dat iemand me kan helpen.
Onderstaande foto is uit 2005, ik zal later nog een duidelijkere foto plaatsen.