[PG] Mijn vorige NF Pony Different

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

RZDLover

[PG] Mijn vorige NF Pony Different

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-12 15:03

Volluit Different Queen Rosa. Wij hebben haar in 2001 gefokt en toen zij 6 was als recreatie pony doorverkocht. Wij hebben toen de afspraak gemaakt dat wij haar eventueel terug konden kopen bij verkoop of in ieder geval op de hoogte zouden worden gebracht waar ze naar naartoe verkocht zou worden als deze mensen haar weg zouden doen. Helaas is ze van de één op de andere dag verkocht en ben ik haar dus uit het oog verloren.

Different heeft een aantal opvallende kenmerken:
Ze is kastanjebruin met zwarte manen, ongeveer 1.45m hoog. Afgezien van achter een wit voetje verder geen aftekeningen.
Als jaarling heeft ze in de wei een zwaar ongeluk gehad, waardoor ze 'sleept' met haar rechterachterbeen. Door de jaren heen kan het echter zijn dat je hier niet veel meer van ziet. Tevens heeft ze bij de eigenaar na mij een ongeluk met prikkeldraad gehad, waardoor ze een groot litteken heeft op haar linkerschouder en ook sleept met haar voorbeen. Ze heeft aan beide ongevallen geen chronische pijn overgehouden (naar mijn weten).

Haar afstamming is Molenaar's Golden King x Rosalinde ster v. Anydale Nico (haar moeder is ook in mijn bezit geweest).
Different heeft, voordat wij haar verkochten, nog 2 nakomelingen gehad bij ons, waarvan er eentje nog in mijn bezit is.

Omdat ze veel voor mij betekend heeft in mijn jeugd ben ik naar haar op zoek. Het stamboek heeft mij verzekerd dat ze nog leeft. Ik hoef haar niet persé te zien, maar ik ben al heel blij als ik weet dat het haar goed gaat.

Ik hoop dat iemand me kan helpen.

Onderstaande foto is uit 2005, ik zal later nog een duidelijkere foto plaatsen.
Afbeelding

EllaBellaah

Re: [PG] Mijn vorige NF Pony Different

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 15:23

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 15:26

Zo te lezen is je vorige pony naar een bokker verkocht. ;)

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 15:30

Mowoah schreef:
Zo te lezen is je vorige pony naar een bokker verkocht. ;)

Alleen staat in het topic van die bokker dat ze toen een andere pony heeft gekocht...

RZDLover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-12 15:34

EllaBellaah schreef:
Hoi Sylvia, grappig om jou hier weer eens tegen te komen.
Ik kwam dit topic net tegen, misschien heb je er wat aan? Groetjes Ella
[JITP] [JITP] Different laaste foto's met mij.

Hey Ella,

Nou dat is zeker toevallig! Zie dat je een eigen paard hebt, wat goed!

Nou het is al een hele stap dat het iemand op bokt is waar ze heen is. Ben ik weer ietsje dichterbij. Ik hoop dat diegene dit ziet, want met de zoekfunctie kom ik helaas niet verder.

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 15:41

Ja inderdaad, sinds juli alweer :)

Ik ben ook heel hard voor je aan het zoeken! Ze heeft, op een klein wit voetje achter na, geen aftekeningen toch?

RZDLover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-12 19:37

Nee klopt verder niet, ik meende dat het haar rechtervoetje is. Ik ben heel benieuwd, hoop echt dat ik wat van haar kan vinden! Ben al lang op zoek :\