[PG] gezocht het nieuwe baasje van Gabbertje

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

danique115

[PG] gezocht het nieuwe baasje van Gabbertje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-12 14:23

haihai,

ik ben op zoek naar het nieuwe baasje van Gabbertje.
Gabbertje is bij ons op stal gefokt en geboren en was mijn eerste pony'tje.
Hij is inmiddels 17 jaar. Hij is toen verkocht naar stal Jaspers in Hillegom. Daar is heeft hij een tijdje in de lessen gelopen en
is een tijdje verleast. Toen hebben zij ons op gebeld om te zeggen dat ze hem verkocht hebben.
Ik ben heel erg benieuwd wie hem nu heeft, en hoe het nu met hem gaat.

Het is een B pony, hij is zwart en helaas heb ik geen foto van hem op de computer.

zal proberen of ik er nog 1tje op de pc kan krijgen maar voor nu hoop ik dat iemand al iets aaan deze informatie heeft.
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 12-06-12 15:31, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd

Kelly_Taco

Re: [PG] gezocht het nieuwe baasje van Gabbertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 21:31

Bel stal Jasper eens op. Ze weten vast nog wel aan wie hij verkocht is.
Heb hem vorig jaar nog wel hier op wedstrijd gezien.

gertje76

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 15:32

danique115 schreef:
haihai,

ik ben op zoek naar het nieuwe baasje van Gabbertje.
Gabbertje is bij ons op stal gefokt en geboren en was mijn eerste pony'tje.
Hij is inmiddels 17 jaar. Hij is toen verkocht naar stal Jaspers in Hillegom. Daar is heeft hij een tijdje in de lessen gelopen en
is een tijdje verleast. Toen hebben zij ons op gebeld om te zeggen dat ze hem verkocht hebben.
Ik ben heel erg benieuwd wie hem nu heeft, en hoe het nu met hem gaat.

Het is een B pony, hij is zwart en helaas heb ik geen foto van hem op de computer.

zal proberen of ik er nog 1tje op de pc kan krijgen maar voor nu hoop ik dat iemand al iets aaan deze informatie heeft.

Hoi

Toevallig zat ik net even op bokt te zoeken en kwam ik jou bericht tegen! Het kan bijna niet missen maar ik ben de nieuwe baas van Gabber, wij hebben hem nu 7 jaar geleden bij stal Jaspers gekocht.
Het gaat prima met Gabber hij is nog een echte dondersteen en het blijft een dominant beestje maar dat maakt hem juist zo leuk! Gabber is nu wel 2 keer hoefbevangen geweest maar het gaat eigenlijk nu wel weer ok met hem, er rijdt nu nog steeds een meisje van 15 op en af toe mijn jongste zoontje van 6!!! Ik ben erg benieuwd wat jij allemaal met Gabber hebt gedaan. Hij loopt momenteel bij ons l2 dressuur.

Groetjes Gertine

Ps. ik hoop dat de reactie aankomt.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 15:18

Omdat de pony gevonden is hier een slotje.