[PG] Waar is Chester?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Femberry97

[PG] Waar is Chester?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-12 15:49

Hoi Bokkers,

In een ander topic vroeg ik aan de Bokkers of ik contact op kon nemen met de eigenaar van een manegepony die bij ons op de manege vertrokken is. Veruit de meeste mensen vonden dat ik dat moest doen. Nu heeft alleen de eigenaresse waarschijnlijk de gegevens en ik zie haar nooit, dus misschien kent iemand hier de eigenaar wel.
Het gaat om Chester, hij stond op Manege Waalzicht in Ridderkerk/Rijsoord (aangezien hij op de manege stond, is het een ruin). Ik heb mensen horen zeggen dat hij in de buurt van Hank staat.
Ik weet niet welk ras het is, maar hier een foto:

Afbeelding

Ik had een hele goede band met hem, en ook al is hij bijna 3 maanden weg, ik mis hem ontzettend, dus ik zou hem graag nog eens willen zien. Ik hoop dat iemand weet waar hij is of wie de eigenaar is.

Groet, Femke

UPDATE:
Ik heb een filmpje met foto's op YouTube geplaatst en daar heeft een meisje op gereageerd die weet waar hij is! Ik heb gevraagd of ze contact op wil nemen, dus nu afwachten...
M'n moeder heeft in ieder geval al beloofd dat als ik de adresgegevens heb en het mag van de eigenaar, we in de zomervakantie een dagje langsgaan. Afwachten dus maar...
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 24-06-12 22:41, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd/Berichten samengevoegd, het is 1x per maand toegestaan om je topic omhoog te schoppen.

Femberry97

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-12 11:00

Helaas heb ik hem nog steeds niet kunnen vinden. Ik dacht dat ik er dichtbij was, doordat een meisje zei dat ze hem had zien staan op de paardenmelkerij in Dordrecht. Na een mail gestuurd te hebben kwam ik erachter dat hij hier heeft gestaan voordat hij naar de manege ging. Hij stond op de Griendheuvel, een Shirestal, in Dordrecht dus.
Ik zou hem echt heel graag willen vinden, dus als je iets weet over zijn verblijfplaats of over zijn eigenaar, neem dan alsjeblieft contact met mij op.

Annenas

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 17:50

Ik woon in de buurt van Hank en heb hem nog nooit zien staan.
Als ik weer eens in de polder fiets zal ik opletten of ik hem zie staan!

sparkels

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 23:20

hallo,
ik weet niet waar Chester is,maar hij lijkt superveel op onze pony!kijk ff op pagina 4(of inmiddels 5)bij vorige eigenaar Black star,
Black star is een stuk ouder maar ze lijken echt heel veeel op elkaar!
vind jij ook dat ze veel op elkaar lijken???

Femberry97

Re: [PG] Waar is Chester?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-12 13:39

@annnepannne als je dat zou willen doen, graag:)
@sparkels qua gezicht lijken ze wel op elkaar, maar Chester heeft een slanker lichaam, ik zal kijken of ik daar nog een foto van kan vinden.

Femberry97

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-12 11:23

Chester is gevonden! Via een kennis heb ik contact opgenomen met iemand die de eigenaresse kent (heel veel geluk gehad dus). Ze vond het fijn dat ik belde en heeft me uitgelegd hoe de situatie nu is en waarom hij is weggegaan: hij was eigenlijk niet echt een manegepony en haar vriendin gaat nu een andere methode gebruiken, ik weet niet meer precies welke. Hij is nu eigenlijk van een vriendin van haar, maar ze gaat nog regelmatig langs en heeft gezegd dat ze me zou bellen als ze weer zou gaan, zodat ik dan mee kon. Ik mocht ook op eigen initiatief, maar het leek mij netter om de eerste keer met haar mee te gaan zodat ze weet wie er eigenlijk mee gaat.
De pony in kwestie is dus gevonden! :D

Fu_Qi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 11:41

.
Laatst bijgewerkt door Fu_Qi op 08-07-25 15:36, in het totaal 1 keer bewerkt

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 18:14

Omdat de pony gevonden is hier een slotje.