In een ander topic vroeg ik aan de Bokkers of ik contact op kon nemen met de eigenaar van een manegepony die bij ons op de manege vertrokken is. Veruit de meeste mensen vonden dat ik dat moest doen. Nu heeft alleen de eigenaresse waarschijnlijk de gegevens en ik zie haar nooit, dus misschien kent iemand hier de eigenaar wel.
Het gaat om Chester, hij stond op Manege Waalzicht in Ridderkerk/Rijsoord (aangezien hij op de manege stond, is het een ruin). Ik heb mensen horen zeggen dat hij in de buurt van Hank staat.
Ik weet niet welk ras het is, maar hier een foto:

Ik had een hele goede band met hem, en ook al is hij bijna 3 maanden weg, ik mis hem ontzettend, dus ik zou hem graag nog eens willen zien. Ik hoop dat iemand weet waar hij is of wie de eigenaar is.
Groet, Femke
UPDATE:
Ik heb een filmpje met foto's op YouTube geplaatst en daar heeft een meisje op gereageerd die weet waar hij is! Ik heb gevraagd of ze contact op wil nemen, dus nu afwachten...
M'n moeder heeft in ieder geval al beloofd dat als ik de adresgegevens heb en het mag van de eigenaar, we in de zomervakantie een dagje langsgaan. Afwachten dus maar...