,Ik ben al een hele tijd opzoek naar mijn ''oude jonge'' paard.. Wij hadden hem verkocht aan een kennis van ons, omdat ik op dat moment geen tijd meer had voor 5 paarden.. We hadden een afspraak dat ALS ze Zidane ooit ging verkopen, hij weer naar ons terug moest.. Helaas heeft niet niet zo mogen gaan, en is hij verkocht naar Duitsland.
Ik kreeg via via te horen dat hij op Marktplaats stond met een bedrag van 350 euro, maar dan moest hij voor het weekend weg zijn..
Wie o wie weet waar hij is?! Ik mis hem zo verschrikkelijk.. Ik wil weten of het goed met hem gaat... En misschien ooit, nog een keer een dikke kus brengen...
Zidane van de IJsseldijk, moet nu een jaar of 8 zijn. Zijn moeder is Maud van de IJsseldijk, en zijn vader is Zodiak.
Zidane is bruin met een kolletje.
Hij heeft als veulen zijnde een zwaar ongeluk met het prikkeldraad gehad. Zijn been hing alleen nog aan de pezen vast. Wonder boven wonder heeft hij het gehaald. Wel zit er een flinke litteken wat echt niet te missen valt, aan het linkerachterbeen (als ik het goed heb). Het zit iig achter.
Zidane heeft/had een gouden karakter, en hij nooit iemand opzettelijk kwaad doen. Onder het zadel was hij braaf, maar kon opeens wel omslaan en dan was er geen houden meer aan.
Op de eerste foto is Zidane 2 jaar. Op de tweede foto 3, en op de laatste foto 5 (volgens mij)
?!
? Heb jij Maud?? OH! Wat leuk
! Mijn hart was al gebroken dat ik haar nooit meer te zien kreeg.... Vreselijk..
! Hoe is het met haar??