[EG] wie kent vernal e pony

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

channel100

[EG] wie kent vernal e pony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-12 19:59

wie kent of weet wat van vernal e pony, 10 jaar van elcaro. ongeveer 156 heb haar gekocht bij stal jansen vd hout, weet dat ze van een vrouw is geweest die ook buiteritjes met haar deed, maar meer ook eingelijk niet. super braaf in omgang.
zou het leuk vinden als iemand iets meer over haar kon vertellen.ga binnekort foto van haar plaatsen.
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 24-05-12 22:10, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd

Jamieee1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 09:57

hoi,

ik weet niet of jij ook de gene bent geweest die mij een bericht had gestuurd via facebook. Maar ik zal ook bij deze nog een keer antwoorden.

Ik ben Jamie en kom uit Zeeland en heb deze pony gereden voor de eigenerasse van de stal waar ik toen stond. Ik heb met veel plezier op haar gereden maar toen ik begon met rijden was ze erg zwak in haar achterhand en wou ze iegenlijk niet lopen. Met veel geduld en wat overtuiging ging ze dan toch eindelijk voor me werken en had ze alleen nog moeite met de galop. Ze kwam al bij ons binnen als handels paardje. Bij ons is ze 1x weg gegaan rond September Naar stal Jansen en van den Hout en ons werd verteld dat ze gelijk verkocht was. Toen ze bij ons weg ging ging de galop al een stuk beter en was alles verder prima. Ik heb 1x een wedstrijdje met haar meegereden en dat ging goed tot de galop die tijdens het losrijden wel ging. ik kan je mijn email geven zodat het wat makkelijker praat als je dit wil. Verder is ze in Stal super lief en was ze toen (weet niet of het nog zo is) Vrij van stalgebreken. Het is een Paard maar het is wel een Paard in een Pony lijf dus ze is met rijden ook wel als een paard en zal het allemaal niet zo makkelijk doen als een pony. Wij vonden haar beter geschikt voor een ervaren ruiter die weet wat ie doet. Ze is eerst van een meisje van 9 geweest en dat ging helemaal niet goed.

Groetjes Jamie ik hoop dat je hier wat aan hebt

Flowerr

Re: [EG] wie kent vernal e pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 16:02

Hoi,

Wij hebben Vernal ook een tijdje gehad op proef. De reden dat wij Vernal weer hebben teruggebracht is omdat ze zodra wij van draf naar galop wilde, ging staken. Als ik dan een tikje gaf met de zweep , ging ze bokken en achteruit lopen.. Doet ze dit ook bij jou?
Verder vonden wij Vernal ontzettend lief! En het ging ons ook aan het hart haar weer terug te moeten brengen.

isabeltintin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 16:50

heey
ik was de oude eigenaressen samen met m'n moeder van Vernal.
we hebben haar gekocht toen ze 6 jaar was bij de fokker.
we hebben haar 2 jaar gehad. Ze was superrr lief!!!! <3 alleen heel moeilijk om te rijden 'in de bak' buiten ritten gingen prima!
ze was in de bak ook zo moeilijk met het draven en galopperen, ze ging altijd staken en bokken als ze draaft/galoppeert. Wedstrijd rijden ging moeizaam en buiten ritten gingen super en was super leuk met haar. hoop nog snel wat te horen we waren/zijn nog steeds verliefd op haar!! /3
gr. Isabel van Heijningen te Naaldwijk