Ik ben dus op zoek naar Yvonne.
Yvonne is een paard wat lang op Manege de Eekwal in Emmen heeft gestaan. Mijn vriend heeft haar daar ook een hele tijd gereden.
Het is een moeilijk paard, en daarom niet erg favoriet bij de meeste manegeklanten. Maar mijn vriend reed regelmatig op haar (niet alleen lessen, ook gewoon buitenritten tussendoor enzo). Hij had echt een band met haar. Ik ken haar niet, Ik ken mijn vriend (pas) 5 jaar en dat was dus al lange tijd nadat hij gestopt is op de manege.
Vandaar dat ik nu een zoektocht ben gestart. Mijn doel is niet om uit te zoeken wat er allemaal met Yvonne gebeurd is en of ze nog in leven is, en dat soort dingen. We zullen haar toch niet op kunnen zoeken.
Waar ik wel erg naar op zoek ben is foto's, er moet toch iemand van de manege zijn die daar al lang rijd en die een foto van Yvonne heeft! Zelf hebben we maar 1 foto van Yvonne, dat vinden we erg jammer.
Aan reacties over naar de manege toe gaan of bellen heb ik niets! Ik ga zeker de manege wel mailen, maar misschien zijn heir ook nog mensen die haar nadat ze weg is gegaan op die manege nog gekend hebben! IK zoek hier gewoon mensen die haar kennen, dat is alles.
Even voor de duidelijkheid. dit is lang geleden, de als je nu op de Eekwal rijd zul je haar waarschijnlijk niet kennen, dit is vooral een oproep naar de mensen die lange tijd geleden daar gereden hebben.
hier de foto die we wel hebben, ik hoop dat iemand haar kent!
(even mijn vriend er af geknipt, hij houd er niet zo van om met zijn gezicht over het internet te verschijnen;))