een tijdje geleden keek ik op sporthorses, ik zat een beetje door de pony's te bladeren, zoals ik wel vaker doe. Ik kom weleens een mooie pony tegen,
maar zo ontzettend spectaculair zijn ze meestal niet. Maar toen, ik zag een zwarte e-pony ruin, en het was gelijk raak, ik was er helemaal verliefd op. Ik was al
met mijn ouders aan de slag gegaan om een oplossing te vinden om een eigen pony te kunnen betalen, want zij zagen ook dat deze pony bij mij hoorde. Het was bijna
gelukt, een eigen pony, ik ben er nog steeds mee bezig om het voor elkaar te krijgen. Ik was helemaal bezeten door die pony. Maar net las ik mijn mail, en wat er in stond was mijn grootste nachtmerrie sindsdien ik die pony had gezien: Hij was al verkocht. Ik zit dit hier met tranen in mijn ogen te schrijven, omdat ik zeker weet dat ik nooit meer een pony als die zal
vinden, hij was perfect voor mij. Mijn moed zakte me in de schoenen toen ik het las, mijn wereld viel in duigen. Daarom wil ik hem nu proberen op te sporen en de eigenaren zien te vinden, zodat ik mijn liefde op het eerste gezicht, toch nog eens in het echt kan meemaken. Ik zal even een lijstje maken:

Kleur: Zwart
Geslacht: Ruin
Ras: KWPN
Maat: E-pony
Leeftijd: 3
Afstamming: Haarlem/Carradino
Hij kan geweldig lopen, dat zag je gelijk al op het filmpje. Gewoon mijn perfecte pony, niet te groot, niet te klein, zwart, goed in dressuur, 3 jaar.
Wie weet waar dit dier is, wie is de eigenaar, waar is hij?!?! Kan iemand mij dit alsjeblieft vertellen, want ook al kende ik dit die niet, mijn verdriet is groot. Help mij alsjeblieft.